Storing JBL 200/230 subwoofer

Pagina: 1
Acties:
  • 774 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabianboog
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-03-2021
Mijn vraag
Sinds kort heb ik een reciever van Harman Kardon en jbl speakers. Sinds vandaag geeft de subwoofer problemen. Lampje blijft op oranje en er komt een luid en hoog geluid uit. Zet ik de muziek af dan gaat dat geluid, als een soort alarm, qua toon in de hoogte. Vervolgens gaat het lampje op groen en is het geluid weg. Zet ik vervolgen weer muziek aan, dan begint het weer opnieuw. Iemand bekend met dit probleem en valt het op te lossen?

Alvast bedankt,
Fabian

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via FeaR op 04-02-2023 00:22)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10

FeaR

In GoT we trust

Subwoofer reeds open gemaakt om naar de printplaat te kijken of daar alles in orde lijkt?

Ik ken het probleem niet maar als Google mij sites als https://audiocare.nl/cate...-sub200230-reparatie.html geeft dan neig ik veelal te concluderen dat het een vaker voorkomend probleem is. Ik weet ook niet of ik dit soort bedragen uit zou geven om een dergelijke subwoofer weer tot leven te krijgen. Mijns inziens is een subwoofer als deze dat niet waard.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Subwoofer reeds open gemaakt om naar de printplaat te kijken of daar alles in orde lijkt?

Ik ken het probleem niet maar als Google mij sites als https://audiocare.nl/cate...-sub200230-reparatie.html geeft dan neig ik veelal te concluderen dat het een vaker voorkomend probleem is. Ik weet ook niet of ik dit soort bedragen uit zou geven om een dergelijke subwoofer weer tot leven te krijgen. Mijns inziens is een subwoofer als deze dat niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niyo
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 03-01-2023
Goedemiddag,

İk heb een vraagje mischien kan iemand mij helpen ik heb een jbl subwoofer voor mijn home cinema set de probleem is dat hij aan gaat en op lage volume de woofer functioneert maar zodra ik de volume hoger zet van mijn versterker gaat de woofer volume niet mee hij blijft gewoon laag, mischien beetje ingewikkeld uitgelegd excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niyo schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 15:02:
Goedemiddag,

İk heb een vraagje mischien kan iemand mij helpen ik heb een jbl subwoofer voor mijn home cinema set de probleem is dat hij aan gaat en op lage volume de woofer functioneert maar zodra ik de volume hoger zet van mijn versterker gaat de woofer volume niet mee hij blijft gewoon laag, mischien beetje ingewikkeld uitgelegd excuses.
Maak een eigen topic, wat je nu namelijk doet is het topic kapen met je eigen probleem en das niet handig ;)

En als ik een suggestie mag doen: vertel dan ook even hoe je eea hebt aangesloten, met foto's als het kan, en om welke apparatuur het verder gaat (merk en types).
En suggestie twee: gebruik interpunctie. Je hebt nu 6 regels nodig voor 4 zinnen die 1 zin zijn geworden. Dat leest voor geen meter en maakt het er ook niet duidelijk op :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topics kicken en kapen is inderdaad niet toegestaan. Waarbij tevens diverse informatie mist waardoor er geen antwoord te geven valt op de vraag.

[ Voor 46% gewijzigd door FeaR op 31-12-2022 18:02 ]

Dit topic is gesloten.