Toon posts:

[Testcase] Gevangen in ijs

Pagina: 1
Acties:

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:27
Tijdens de winterperiode best wat foto's gemaakt, maar ik wilde eerst ervoor zorgen dat het fotoalbum waar ik mee bezig af was. Er komen ook nog wat foto's in het wintertopic, maar deze speling van de natuur wil ik jullie niet onthouden. De laatste vorstperiode begon toen het water hoog stond en tijdens die periode zakte het water. Hierdoor werden er planten en zo gevangen in ijs.

Kijk ook groter, want de details van de plant die in het ijs zit is mooi om te zien (bijvoorbeeld 7). Of de luchtbellen die gevangen zitten in 6.

1: Deze vind ik de mooiste van de serie.
Gevangen_in_Ijs_3 by Roger Wilco, on Flickr

2.
Gevangen_in_Ijs_1 by Roger Wilco, on Flickr

3: Dit vind ik de minste van de serie. Deze was ook wat later genomen waardoor het licht minder mooi is. Deze foto geeft wel mooi weer hoe het eruit zag doordat om het stokje wat meer ijsbollen te zien is.
Gevangen_in_Ijs_2 by Roger Wilco, on Flickr

4: Bij deze trekt het prikkeldraad iets teveel aandacht.
Gevangen_in_Ijs_4 by Roger Wilco, on Flickr

5: Zowel deze als 6 heeft niet echt een onderwerp. Hoe zou ik dat in zo'n situatie kunnen verbeteren?
Gevangen_in_Ijs_6 by Roger Wilco, on Flickr

6.
Gevangen_in_Ijs_5 by Roger Wilco, on Flickr

7.
Gevangen_in_Ijs_7 by Roger Wilco, on Flickr

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-03 21:29

Karel V

Een simpele ziel

5 vind ik je leukste foto. Lijkt wel op ballonletters. Kleurt prachtig in dat licht. Creatief!
Onderwerp lijkt me duidelijk hier. De ijspegels zijn beeldvullend, netjes gekaderd tussen het prikkeldraad en de achtergrond heb je mooi weg gefilterd door je krappe dof.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee