Tijdens de winterperiode best wat foto's gemaakt, maar ik wilde eerst ervoor zorgen dat het fotoalbum waar ik mee bezig af was. Er komen ook nog wat foto's in het wintertopic, maar deze speling van de natuur wil ik jullie niet onthouden. De laatste vorstperiode begon toen het water hoog stond en tijdens die periode zakte het water. Hierdoor werden er planten en zo gevangen in ijs.
Kijk ook groter, want de details van de plant die in het ijs zit is mooi om te zien (bijvoorbeeld 7). Of de luchtbellen die gevangen zitten in 6.
1: Deze vind ik de mooiste van de serie.
Gevangen_in_Ijs_3 by Roger Wilco, on Flickr
2.
Gevangen_in_Ijs_1 by Roger Wilco, on Flickr
3: Dit vind ik de minste van de serie. Deze was ook wat later genomen waardoor het licht minder mooi is. Deze foto geeft wel mooi weer hoe het eruit zag doordat om het stokje wat meer ijsbollen te zien is.
Gevangen_in_Ijs_2 by Roger Wilco, on Flickr
4: Bij deze trekt het prikkeldraad iets teveel aandacht.
Gevangen_in_Ijs_4 by Roger Wilco, on Flickr
5: Zowel deze als 6 heeft niet echt een onderwerp. Hoe zou ik dat in zo'n situatie kunnen verbeteren?
Gevangen_in_Ijs_6 by Roger Wilco, on Flickr
6.
Gevangen_in_Ijs_5 by Roger Wilco, on Flickr
7.
Gevangen_in_Ijs_7 by Roger Wilco, on Flickr
Kijk ook groter, want de details van de plant die in het ijs zit is mooi om te zien (bijvoorbeeld 7). Of de luchtbellen die gevangen zitten in 6.
1: Deze vind ik de mooiste van de serie.
Gevangen_in_Ijs_3 by Roger Wilco, on Flickr
2.
Gevangen_in_Ijs_1 by Roger Wilco, on Flickr
3: Dit vind ik de minste van de serie. Deze was ook wat later genomen waardoor het licht minder mooi is. Deze foto geeft wel mooi weer hoe het eruit zag doordat om het stokje wat meer ijsbollen te zien is.
Gevangen_in_Ijs_2 by Roger Wilco, on Flickr
4: Bij deze trekt het prikkeldraad iets teveel aandacht.
Gevangen_in_Ijs_4 by Roger Wilco, on Flickr
5: Zowel deze als 6 heeft niet echt een onderwerp. Hoe zou ik dat in zo'n situatie kunnen verbeteren?
Gevangen_in_Ijs_6 by Roger Wilco, on Flickr
6.
Gevangen_in_Ijs_5 by Roger Wilco, on Flickr
7.
Gevangen_in_Ijs_7 by Roger Wilco, on Flickr