Mijn vraag:
Ik heb 2 schermen met verschillende refreshrates, 60hz & 240hz. Deze schermen gebruik ik naast elkaar(extended) en ik merk dat de browser windows op mijn 240hz scherm op 60hz lijken te worden weergegeven terwijl mijn muiscursor wel in 240hz(extra vloeiend) wordt weergegeven. Het scherm is dus zeker wel ingesteld op 240hz.
Als ik mijn 60hz scherm uitschakel dan worden alle windows wel gerendered in 240hz/fps. Is dit een limitatie in de huidige hardware/windows en moet ik er maar mee leven of is dit toch een bepaalde setting?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
Intel Core i7-8809G - RX Vega M GH
Dell u3415w - 60hz scherm
Asus ROG XG17AHP - 240hz scherm
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Google/GoT - eindeloze resultaten die niet specifiek hier over gaan
Ik heb 2 schermen met verschillende refreshrates, 60hz & 240hz. Deze schermen gebruik ik naast elkaar(extended) en ik merk dat de browser windows op mijn 240hz scherm op 60hz lijken te worden weergegeven terwijl mijn muiscursor wel in 240hz(extra vloeiend) wordt weergegeven. Het scherm is dus zeker wel ingesteld op 240hz.
Als ik mijn 60hz scherm uitschakel dan worden alle windows wel gerendered in 240hz/fps. Is dit een limitatie in de huidige hardware/windows en moet ik er maar mee leven of is dit toch een bepaalde setting?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
Intel Core i7-8809G - RX Vega M GH
Dell u3415w - 60hz scherm
Asus ROG XG17AHP - 240hz scherm
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Google/GoT - eindeloze resultaten die niet specifiek hier over gaan