Ik heb sinds kort een nieuw systeem.
Alles is enigzins stabiel, kheb alleen me CPU van 1.4Ghz naar 933 Mhz gezet om geen Overheat probs te krijgen omdat ik nog geen goeie airflow en cooling heb maar dat terzijde.
Me Systeem hang onregelmatig even een sec vast, het geluid/beeld hangt dan even in een loop, en dan gaat hij weer door, meestal als er harddisk activity is.
Ik heb al veel mensen gezien dit dit probleem ook hebben met een highpoint controller of andre ATA100 raidcontrol systeem.
Ik heb via forums amd forums tweakers forums gechecked maar toch werk het nog niet helemaal goed.
Hij hapert enigzins minder als ik de UltraDMA driver install, maar dan ziet me pc me DVD speler niet, terwijl die gewoon op me normale ide poort hang. Omdat hij opeens alles als SCSI apparaten ziet.?¿?
Nu zonder die udma driver ziet tie nog steeds me MAxtor D60 Schijfen als SCSI,
Bij de Event Viewer geef hij deze error aan:
The device, \Device\Scsi\HPT3xxNT1, did not respond within the timeout period.
Wat mij vreemd lijk omdat ik helemaal geen SCSI heb, ik denk dus dat het niet te maken heb met de video/geluidskaart, maar met de of via drivers of die highpoint controller.
Khoop iemand dit probleem wel is heb gehad en er ook een oplossing voor weet?¿?
Dit heb ik al geprobeerd:
1: Nieuwe via 4 in 1 drivers
2: Via Hotfixxes voor ATA100
3: PCI LAtency PAtch
4: Windows Hotfix
5: Regedit [LargePageMinimum]
HARDWARE SPECS:
Amd 1.4Ghz@933Mhz
256DDRAM
EPOX 8K7A+
SBLIVE
ASUS7700 Deluxe
2x DMAX60 40gig MAxtor
(rest niet van belang)
Alles is enigzins stabiel, kheb alleen me CPU van 1.4Ghz naar 933 Mhz gezet om geen Overheat probs te krijgen omdat ik nog geen goeie airflow en cooling heb maar dat terzijde.
Me Systeem hang onregelmatig even een sec vast, het geluid/beeld hangt dan even in een loop, en dan gaat hij weer door, meestal als er harddisk activity is.
Ik heb al veel mensen gezien dit dit probleem ook hebben met een highpoint controller of andre ATA100 raidcontrol systeem.
Ik heb via forums amd forums tweakers forums gechecked maar toch werk het nog niet helemaal goed.
Hij hapert enigzins minder als ik de UltraDMA driver install, maar dan ziet me pc me DVD speler niet, terwijl die gewoon op me normale ide poort hang. Omdat hij opeens alles als SCSI apparaten ziet.?¿?
Nu zonder die udma driver ziet tie nog steeds me MAxtor D60 Schijfen als SCSI,
Bij de Event Viewer geef hij deze error aan:
The device, \Device\Scsi\HPT3xxNT1, did not respond within the timeout period.
Wat mij vreemd lijk omdat ik helemaal geen SCSI heb, ik denk dus dat het niet te maken heb met de video/geluidskaart, maar met de of via drivers of die highpoint controller.
Khoop iemand dit probleem wel is heb gehad en er ook een oplossing voor weet?¿?
Dit heb ik al geprobeerd:
1: Nieuwe via 4 in 1 drivers
2: Via Hotfixxes voor ATA100
3: PCI LAtency PAtch
4: Windows Hotfix
5: Regedit [LargePageMinimum]
HARDWARE SPECS:
Amd 1.4Ghz@933Mhz
256DDRAM
EPOX 8K7A+
SBLIVE
ASUS7700 Deluxe