Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Joentje222
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 27-02 22:22
Hi,

Na een paar maand de PS4 niet gebruikt te hebben voor games wou ik t weer eens oppakken. Helaas ging het mis bij het plaatsten van de disc. De PS4 maakte veel lawaai alsof ie de disc steeds opnieuw wou lezen maar het niet kon.
Ik heb toen de boel uit elkaar gedraaid en de ´FAN´ even afgestoft. Klaaro, hij deed t weer....voor een half uur.

Zelfde probleem nu + Hij accepteert geen discs meer...m.a.w. we zijn nog verder van huis.

Ik zal iets over t hoofd zien en heb 2 linker handen. Ik hoor het graag;)

(Type 2016)

Thanks alvast

YouTube: YouTube
YouTube: YouTube

Alle reacties

• Joentje222
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 27-02 22:22
Videos werken nu als t goed is...Iemand een idee ?

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:42

Geronimous

Moderator Spielerij
verplaatst naar SPV

Tijdens het lezen van de disk op de bovendeksel meppen...
bekend issue...

https://www.ifixit.com/An...spinning+and+stops+SOLVED!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True