Hi, Ik heb een productenlijst (tabel) in Excel met veel kolommen. Om bepaalde informatie van de producten te importeren naar woocommerce wil ik een extra werkblad (in het zelfde bestand) hebben met alleen maar bepaalde kolommen uit het werkblad zodat ik die als CSV kan opslaan. De data in het extra werkblad dient mee te veranderen indien ik wijzigingen aanbreng in het moeder werkblad.Tevens zou het mooi zijn dat in het geval van het toevoegen van producten deze ook automatisch in het andere werkblad terecht komen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft office professional 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben wel bekend met de optie om simpelweg de "=" formule te gebruiken. Zodat ik voor iedere cel een referentiecel toeken. Maar was benieuwd of er een handigere manier is? Er zijn een aantal veelvoorkomende import acties waarbij vaak maar 2 of 3 kolommen nodig zijn. En in de toekomst misschien meer variaties. Dus het mooiste zou zijn om een gespiegelde werkblad waarbij ik kan bepalen welke kolommen zichtbaar zijn en soms ook de volgorde van de kolommen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft office professional 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben wel bekend met de optie om simpelweg de "=" formule te gebruiken. Zodat ik voor iedere cel een referentiecel toeken. Maar was benieuwd of er een handigere manier is? Er zijn een aantal veelvoorkomende import acties waarbij vaak maar 2 of 3 kolommen nodig zijn. En in de toekomst misschien meer variaties. Dus het mooiste zou zijn om een gespiegelde werkblad waarbij ik kan bepalen welke kolommen zichtbaar zijn en soms ook de volgorde van de kolommen