Hallo Tweakers
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een nieuwe zakelijke laptop nodig, die goed kan multitasken. Gebruik: videobellen, streamen, podcasts, en lichte foto- en videobewerking. Ik vind het belangrijk dat en laptop stil is en lang zal meegaan.
Wat is je budget?
Tussen 1000 en 1500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na heel wat research, kom ik uit op bij de Lenovo ThinkPad T14s. Ik twijfel enkel tussen de Intel-versie of de AMD-versie. Het lijkt me dat de Intel-versie beter is, maar er is een verschil van ongeveer 300 euro tussen de twee. Waarbij de AMD-versie de goedkoopste is. Ik vraag me af of de duurdere versie het ook écht waard is.
- ThinkPad T14s Gen 1 - artikelnummer: 20T0001EMB = de Intel-versie, €1.479,00
- ThinkPad T14s (AMD Ryzen 7 Pro) - 20UH001AMB - €1.219,00
Hartelijk dank!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een nieuwe zakelijke laptop nodig, die goed kan multitasken. Gebruik: videobellen, streamen, podcasts, en lichte foto- en videobewerking. Ik vind het belangrijk dat en laptop stil is en lang zal meegaan.
Wat is je budget?
Tussen 1000 en 1500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na heel wat research, kom ik uit op bij de Lenovo ThinkPad T14s. Ik twijfel enkel tussen de Intel-versie of de AMD-versie. Het lijkt me dat de Intel-versie beter is, maar er is een verschil van ongeveer 300 euro tussen de twee. Waarbij de AMD-versie de goedkoopste is. Ik vraag me af of de duurdere versie het ook écht waard is.
- ThinkPad T14s Gen 1 - artikelnummer: 20T0001EMB = de Intel-versie, €1.479,00
- ThinkPad T14s (AMD Ryzen 7 Pro) - 20UH001AMB - €1.219,00
Hartelijk dank!