Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Bumrusher
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 02-03 15:07
Mijn vraag
...

Hoe makkelijk kun je de Eufy Video Doorbell eraf trekken en dus stelen. Dit vraag ik omdat ik de deurbel graag zou willen aanschaffen. Maar ik vind er niks over, niemand die er wat van zegt en als ik naar het filmpje voor installatie kijk, lijkt het me vrij simpel om hem eraf te halen aangezien hij er ook vrij simpel op gezet wordt. Hoe diefstalgevoelig is het?

Alle reacties

• thespeed
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:43
Je kunt hem eraf halen door de bijgeleverde pin er onderin te drukken.
Met een naald of iets dergelijks zou het vast ook wel kunnen.
Daarnaast moet je als je hem bedraad aangesloten hebt de draden met een kruiskop los schroeven.

• Slingertj3
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17:31
ik heb hem zelf ook ;-)

maar de dief staat er goed op als die hem wilt jatten.

als je bedraad aansluit zou je wat kunnen kitten eventueel. ik ben er niet zo bang voor. denk dat het genoeg afschrikt.
en hij is onbruikbaar omdat die gekoppeld is aan jou homebase.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:32
Slingertj3 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:28:
ik heb hem zelf ook ;-)

maar de dief staat er goed op als die hem wilt jatten.

als je bedraad aansluit zou je wat kunnen kitten eventueel. ik ben er niet zo bang voor. denk dat het genoeg afschrikt.
en hij is onbruikbaar omdat die gekoppeld is aan jou homebase.
Tenzij je de bedrade versie hebt. Dan staan de beelden van de dief op de camera. |:( |:( |:(

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 11:11

Mitchell

Ondertitel

De wireless versie kun je bedraad aansluiten (dat is wat ik zelf thuis heb hangen). Die raad ik dan ook om te kopen, gezien dan alle beelden op je HomeBase staan en niet op de camera zelf.

[Voor 102% gewijzigd door Mitchell op 26-02-2021 14:39]

Signature

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:32
Mitchell schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:34:
De wireless versie kun je bedraad aansluiten (dat is wat ik zelf thuis heb hangen). Die raad ik dan ook om te kopen, gezien dan alle beelden op je HomeBase staan en niet op de camera zelf.
Klopt, dat scheelt je ook qua stroomeisen, want de accu werkt als buffer.
Let wel dat de accu versie groter is.

• davidvl82
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17-06 14:03
Ik heb iemand gezien (bij de reviews op Coolblue meen ik) die er zelf een beugeltje voor heeft gezet. Dat is misschien nog wel de beste optie, want die draadjes boeit een gemiddelde dief denk ik niet (trekt het gewoon los). Dat beugeltje krijg je natuurlijk ook wel los, maar ik gok dat de gemiddelde dief daar niet de tijd voor heeft.

• UniPer
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06-05 22:19
Beetje late reactie wellicht, maar op Martkplaats is een aparte beugel te koop voor over de deurbel _/-\o_

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True