Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prost010
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-03-2021
Mijn vraag
... Sinds 2 dagen gaat de display van mijn ruim 10 jaar oude onkyo 607 niet meer aan. Voor de rest doet alles het nog en de muziek klinkt nog als vanouds maar een display zou wel fijn zijn....

Heeft iemand een oplossing (los van een nieuw apparaat kopen)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...niet bekend

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Allerlei artikel al getracht te vinden, zonder succes.
De pure button is niet ingedrukt want dat kon ook een oorzaak zijn, las ik.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Pure Audio zou ook mijn eerste ingeving zijn. Al zou dan wel het display op moeten lichten als je bijvoorbeeld het volume aanpast, dan laat de receiver even het volume zien en dimt daarna weer de display. Als de display uit staat en blijft zou een Factory Reset nog kunnen als laatste optie maar ik gok ergens dat het display anders zelf defect is. Issue wat niet heel vaak voorkomt naar mijn weten, ik heb het hier nog niet vaak (nooit?) langs zien komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:29

Audione0

Strijdt der titanen

Wel een wat radicale oplossing. Wellicht een idee om de boel te hard resetten.
Als na de hard reset het display het nog niet doet, kun je concluderen dat er iets met het display aan de hand is.

https://www.google.nl/sea...ewKHY4GC10Q4dUDCAc&uact=5

Ik ken de receiver verder niet, maar heb je niet per ongeluk een dim functie aangezet?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Audione0 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:45:
Ik ken de receiver verder niet, maar heb je niet per ongeluk een dim functie aangezet?
Daar dacht ik ook aan maar als ik de handleiding (Pagina 51) mag geloven is het display met die functie nooit echt helemaal uit. Handleiding spreekt bij een geheel gedimd display alleen over de Pure Audio modus. Met "DIMMER" ga je van display aan/normaal tot "gedimd" of "minder gedimd", niet geheel uit.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.