Toon posts:

Feature request: Bericht bij nieuw aanbod bij filter

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:55
Stel je bent op zoek (in V&A) naar een specifiek apparaat/onderdeel, of een resultaat van een filter. Dan kun je daar dagelijks naar kijken. Fijn dat er dan een optie is om je vorige filter te gebruiken.
Maar hoe mooi zou het zijn om melding te krijgen, zoals ook bij een nieuwe forumpost bijvoorbeeld, als er een nieuw aanbod is dat binnen een ingesteld filter past, of zelfs per specifiek product.

Stel ik wil een macbook pro 2018, met 256GB SSD, en touchbar...type 123456 en dat type wordt ineens aangeboden, dan zou het mooi zijn om een melding te ontvangen.

Of ik filter op laptop, apple, trefwoord 2018 en minimaal 256GB SSD, dan zou dat artikel op basis van dat filter ook gemeld worden.

Daar wordt V&A meteen een stuk proactiever van. Bij sommige producten waar best een run op is, ga je die miet meer missen en kun je er sneller bij zijn.

Bij marktplaats kin je vergelijkbaar dagelijks een overzicht krijgen van zoekresultaten.
Dat is wat minder uitgewerkt al sik hierboven beschrijf, waarbij het realtime melden zeker een sterke wens is!!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-07-2021
Realtime lijkt me niet handig, 1x per dag notificatie wel.

Je wilt vanuit commercieel oogpunt de actieve kijkers wel een voordeel geven boven de passieve mensen die een notificatie instellen.
Op je actieve kijkers verdien je namelijk gewoon geld.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Je kan een melding krijgen als er een onderdeel (even als voorbeeld een Kingston a2000 1 tbmaar kan bij alles) onder gestelde prijs in V en a komt.

Dat doe je door prijs volgen in priceqatch aan te klikken, en vervolgens v&a aan te vinken. Hoe hoger de prijs hoe vaker je melding krijgt.

[Voor 32% gewijzigd door 99ruud99 op 26-02-2021 13:40]

• ChUcKiE
99ruud99 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:40:
Je kan een melding krijgen als er een onderdeel (even als voorbeeld een Kingston a2000 1 tbmaar kan bij alles) onder gestelde prijs in V en a komt.

Dat doe je door prijs volgen in priceqatch aan te klikken, en vervolgens v&a aan te vinken. Hoe hoger de prijs hoe vaker je melding krijgt.
Ja ok, snap ik, maar ik denk dat de feature die ik beschrijf ook in te bouwen moet zijn en die heeft duidelijk een meerwaarde bij een iets globaler filter ipv en specifiek product(nummer).
Het gaat mij om de match op een bepaald filter.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
ahhh dus zoals nu maar dan "m.2 SSD groter dan 1 tb" als ik het goed begrijp ?

• ChUcKiE
Juist, merk maakt me dan niet uit, kleur niet etc. maar wel een filter op interface, grootte/afmeting en volume

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee