Ik ben over gestapt van een laptop met geluidsproductie van een bladblazer (Dell xps l702x van bijna 10 jaar oud) naar een fluisterstille desktop. Nu is m'n plekkie gesitueerd aan de keukentafel in een open keuken, vandaar de behoefte aan een stil systeem. Op dit moment i.c.m. een 22" monitor en een mx keys keyboard en mx ergo trackball. De monitor is wel aan de grote kant en staat erg prominent op de tafel. Achteraf had ik misschien beter voor een portable scherm gekozen, maar de specs hiervan, vergeleken met de prijsverschil, vallen best wel tegen.
Mijn vraag:
Bestaat er een soort van "lege laptop" met daarin:
- een goed scherm (>15")
- een toetsenbord
- boxjes
- ...
Het apparaat moet dus dicht te klappen zijn!
Ik wil dus de uitvoer (beeld en geluid) van de desktop rechtstreeks op het nieuwe (nog uit te vinden?) apparaat hebben, en de desktop bedienen met het toetsenbord (bluetooth?). Dus een hdmi-kabel van PC naar "oplossing" en een voedingskabel naar "oplossing". Indien geen bluetooth aanwezig is, natuurlijk ook een toestenbord kabel naar PC.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Normale windows 10 desktop die ik normaal gebruik. Geen games.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ben ondertussen al dagen op verschillende fora en DIY-sites terecht gekomen, maar daar kom ik alleen tegen hoe je een beeldscherm van een laptop om kunt toveren naar een extern beeldscherm.
Ik ben benieuwd of ik weer een onmogelijke oplossing zoek, of dat ik een oplossing gemist heb.
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite!
Mijn vraag:
Bestaat er een soort van "lege laptop" met daarin:
- een goed scherm (>15")
- een toetsenbord
- boxjes
- ...
Het apparaat moet dus dicht te klappen zijn!
Ik wil dus de uitvoer (beeld en geluid) van de desktop rechtstreeks op het nieuwe (nog uit te vinden?) apparaat hebben, en de desktop bedienen met het toetsenbord (bluetooth?). Dus een hdmi-kabel van PC naar "oplossing" en een voedingskabel naar "oplossing". Indien geen bluetooth aanwezig is, natuurlijk ook een toestenbord kabel naar PC.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Normale windows 10 desktop die ik normaal gebruik. Geen games.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ben ondertussen al dagen op verschillende fora en DIY-sites terecht gekomen, maar daar kom ik alleen tegen hoe je een beeldscherm van een laptop om kunt toveren naar een extern beeldscherm.
Ik ben benieuwd of ik weer een onmogelijke oplossing zoek, of dat ik een oplossing gemist heb.
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite!