Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Total Commander] Hoe Downloads toevoegen in knoppenbalk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jamo48
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 07-06 11:45
Mijn vraag, ik wil graag weten of je ook bijvoorbeeld een pictogram kan plaatsen zodat je direct de Downloads- map kunt openen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik, zijn de Windows Verkenner en Total Commander.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb gevonden hoe ik een Bureaublad Pictogram kan plaatsen.

Jamo48

Beste antwoord (via jamo48 op 01-03-2021 09:15)

• The_Doman
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:24
Als je vanuit Total Commander je gewenste map naar de werkbalk sleept wordt er een koppeling/pictogram aangemaakt.
Daarna kan je dat eventueel weer aanpassen met een ander pictogram.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• The_Doman
Als je vanuit Total Commander je gewenste map naar de werkbalk sleept wordt er een koppeling/pictogram aangemaakt.

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-06 23:03

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

En anders in je opdrachtregel (onder de rij met icons) het pad zelf invoeren:
code:
1
cd %userprofile%\Downloads

🏁 Honda CBR1000F-SS •  iPhone 11 •  MacBook Air (2015) •  TV 4K •  Watch S6 •  AirPods Pro

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats dit even van Total Commander naar de buren van CSA. TC is immers geen besturingssyteem van Microsoft :P Ik zal ook de topictitel wat aanvullen omdat alleen 'Total Commander' weinig zegt over de concrete vraag.

Inhoudelijk: kan ook via het sterretje boven de linker/rechter mappenlijst.
edit:
althans in alle versies van TC die ik heb gebruikt, ik loop wat achter qua versie.

[Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2021 15:46]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• The_Doman
F_J_K schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:44:
Inhoudelijk: kan ook via het sterretje boven de linker/rechter mappenlijst.
edit:
althans in alle versies van TC die ik heb gebruikt, ik loop wat achter qua versie.
Dat werkt ook makkelijk ja, maar dat is de "Directory hotlist", niet de werkbalk met pictogram.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

The_Doman schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Dat werkt ook makkelijk ja, maar dat is de "Directory hotlist", niet de werkbalk met pictogram.
offtopic:
Als de looks belangrijker zijn dan de functionaliteit, is Total Commander de verkeerde tool om te gebruiken :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jamo48
Geachte heren, veel dank voor de adviezen, het werkt uitstekend.

Groet,
Jamo48

• jamo48
The_Doman schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:38:
Veel dank, een zéér nuttige wenk. :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True