A great thought in a small mind is a dangerous thing
je moet ook een bios op je kaart installeren die sidebanding ondersteund, ik wacht met mijn V7100 ook al een jaar op dat bios maar asus lijkt daar niet zo mee bezig te zijn
ik heb met mijn 6800 deluxe wel sba maar je merk het niet.
Verwijderd
Ik heb een asus v7700 gts del en bij mij wil het ook niet 
Een bios updaten ben ik niet zo gek op.
Straks kan ik mijn kaart weggooien
dan heb je pech, want alleen een bios update van je kaart zal het aan kunnen krijgen, aangezien de standaart fabrikant biosen het standaart UIT hebben staan, zul je zelf je bios inelkaar moeten vlansen of 1tje van i'net downen, ik heb voor een quadro 2mxr eens een bios met sba gemaakt, helaas werke het bios wel maar de sba niet,
de kyro 2 heeft hem standaart wel aanstaan trouwens.
Me voodoo 3 3000 had dat ook, standaard sba aan.Op woensdag 15 augustus 2001 12:54 schreef Mister_X het volgende:
dan heb je pech, want alleen een bios update van je kaart zal het aan kunnen krijgen, aangezien de standaart fabrikant biosen het standaart UIT hebben staan, zul je zelf je bios inelkaar moeten vlansen of 1tje van i'net downen, ik heb voor een quadro 2mxr eens een bios met sba gemaakt, helaas werke het bios wel maar de sba niet,
ik heb mijn 7700 wel geflashed en heb nu sidebanding aan.... maar het geeft maar 0,0000000001% snelheidswinst (nix dus
)
dus waarom zou je het doen??
zelfde met fast write in de bios aanzetten, helpt ook geen ruk
dus waarom zou je het doen??
zelfde met fast write in de bios aanzetten, helpt ook geen ruk
Klinkt bekendOp woensdag 15 augustus 2001 11:28 schreef ureal het volgende:
Ik heb een asus v7700 gts del en bij mij wil het ook niet
Pagina: 1