Toon posts:

steeds tweakers plat/down?

Pagina: 1
Acties:

• juliank
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:56
volgens allestoringen.nl is tweakers ook minder goed bereikbaar, en de screenshot ook soms

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ditto hier.

Af en toe weer wel (traag) en dan weer niet...

Mooie Plaatjes   

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Beslist iets niet goed aan tweakers kant :'(

Doet t weer?
Overigens internet via Ziggo, geen idee of dat helpt in de diagnose ;)

[Voor 49% gewijzigd door itsme op 26-02-2021 12:12]

Nothing to see here

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Jep, is al de hele ochtend zo, en het is alleen tweakers (zowel FP als GoT), andere sites werken prima.

Ook totale doodse stilte vanuit Tweakers, geen .plan, geen post in Mededelingenforum ofzo. Tijd voor een cursus "Hoe communiceer ik met mijn communitry" denk ik.

Op zijn minat enige bevestiging van problemen ofzo zou toch wel erg prettig zijn...

Zeker wat kindertjes bezig met een DDoS-attack ofzo?

[Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 26-02-2021 12:14]

Virussen? Scan ze hier!

• crisp
  • Laatst online: 12:36

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderdaad een DDoS. Vanochtend hield het op op het moment dat we er achter waren wat het precies voor attack was, maar het lijkt zojuist weer begonnen te zijn :(

Intentionally left blank

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@crisp Vervelend dit soort dingen. Suk6 met het oplossen daarvan.

Laat niet onverlet dat enige vorm van communicatie hierover (b.v. via twitter o.i.d.), zeker voor een tech website, aanbevelenswaardig zou zijn...

en dan uiteraard niet alleen achteraf... maar als actuele info...

[Voor 16% gewijzigd door ehtweak op 26-02-2021 12:27]

Mooie Plaatjes   

• juliank
crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:16:
Het is inderdaad een DDoS. Vanochtend hield het op op het moment dat we er achter waren wat het precies voor attack was, maar het lijkt zojuist weer begonnen te zijn :(
Cloudflare oplossing?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:16:
Sterkte met het oplossen.

Echt te merken dat de scholen dicht zijn, de kinderen vervelen zich blijkbaar, en voor kindertjes is een DDoS-attackje uitvoeren natuurlijk wel toppunt van stoer zijn.

Hopelijk kunnen jullie de attack snel afweren en worden de kindertjes die erachter zitten gepakt, opgespoord, en vervolgd. Net als in reviews: Een ddos'er betrapt: hoe de aanvaller tegen de lamp liep :)

Virussen? Scan ze hier!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ehtweak schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:19:
@crisp Vervelend dit soort dingen. Suk6 met het oplossen daarvan.

Laat niet onverlet dat enige vorm van communicatie hierover (b.v. via twitter o.i.d.), zeker voor een tech website, aanbevelenswaardig zou zijn...
Ik zal het eens in de groep gooien of we hier iets voor kunnen bedenken. Ik denk echter niet dat dat bij de devvers hoort te liggen; die horen dan juist druk bezig te zijn met het oplossen van het probleem ;)
Uhm, nee...

Die vraag/opmerking komt overigens met regelmaat langs en is al vaker door @Kees beantwoord. Ik weet niet of hij zin heeft dat nogmaals te doen. Belangrijkste reden is simpelweg dat een cloudoplossing voor ons vele malen duurder zou zijn.

[Voor 5% gewijzigd door crisp op 26-02-2021 12:26]

Intentionally left blank

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Al ruim 12 uur worden wereldwijd DDos aanvallen uitgevoerd. Er lijkt dus wereldwijd wat aan de hand te zijn. tweet. Ook grote sites hebben er hinder van.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:08

TommyGun

Stik er maar in!

crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Ik zal het eens in de groep gooien of we hier iets voor kunnen bedenken. Ik denk echter niet dat dat bij de devvers hoort te liggen; die horen dan juist druk bezig te zijn met het oplossen van het probleem ;)

[...]

Uhm, nee...

Die vraag/opmerking komt overigens met regelmaat langs en is al vaker door @Kees beantwoord. Ik weet niet of hij zin heeft dat nogmaals te doen. Belangrijkste reden is simpelweg dat een cloudoplossing voor ons vele malen duurder zou zijn.
Dit? Kees in 'plan: Ddos-aanvallen maakten Tweakers maandag- en dinsdagavond onber...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-03 22:06
robertpNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:27:
Al ruim 12 uur worden wereldwijd DDos aanvallen uitgevoerd. Er lijkt dus wereldwijd wat aan de hand te zijn. tweet. Ook grote sites hebben er hinder van.
Skynet?

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:57
Pfft, het is weer schoolvakantie hoor... pubertjes vervelen zich blijkbaar nog harder dan gebruikelijk, ondanks het mooie weer.

• MarcoMan21
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-03 14:55
[...]

[...]

Uhm, nee...

Qbine is een erg sterke waf van serverius dit is gratis en ik denk dat zij jullie graag van dienst willen zijn. Misschien is dit leuk om naar te kijken.

• juliank
Het werkt niet hier via Ziggo, Tweakers. Via 4g werkt het wel

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier ook een onderbreking, net als eerder de afgelopen dagen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

De redactie vond het in ieder geval niet interessant, had https://tweakers.net/submit/ vrijdagmiddag gebruikt, zie nog steeds niks op de FP...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:09:
[...]

De redactie vond het in ieder geval niet interessant, had https://tweakers.net/submit/ vrijdagmiddag gebruikt, zie nog steeds niks op de FP...
Het was ook relatief kortstondig en we lagen ook niet helemaal plat. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo nieuwswaardig is.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee