Beslist iets niet goed aan tweakers kant 
Doet t weer?
Overigens internet via Ziggo, geen idee of dat helpt in de diagnose

Doet t weer?
Overigens internet via Ziggo, geen idee of dat helpt in de diagnose

[Voor 49% gewijzigd door itsme op 26-02-2021 12:12]
Nothing to see here
Jep, is al de hele ochtend zo, en het is alleen tweakers (zowel FP als GoT), andere sites werken prima.
Ook totale doodse stilte vanuit Tweakers, geen .plan, geen post in Mededelingenforum ofzo. Tijd voor een cursus "Hoe communiceer ik met mijn communitry" denk ik.
Op zijn minat enige bevestiging van problemen ofzo zou toch wel erg prettig zijn...
Zeker wat kindertjes bezig met een DDoS-attack ofzo?
Ook totale doodse stilte vanuit Tweakers, geen .plan, geen post in Mededelingenforum ofzo. Tijd voor een cursus "Hoe communiceer ik met mijn communitry" denk ik.
Op zijn minat enige bevestiging van problemen ofzo zou toch wel erg prettig zijn...
Zeker wat kindertjes bezig met een DDoS-attack ofzo?
[Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 26-02-2021 12:14]
Virussen? Scan ze hier!
Het is inderdaad een DDoS. Vanochtend hield het op op het moment dat we er achter waren wat het precies voor attack was, maar het lijkt zojuist weer begonnen te zijn 

Intentionally left blank
@crisp Vervelend dit soort dingen. Suk6 met het oplossen daarvan.
Laat niet onverlet dat enige vorm van communicatie hierover (b.v. via twitter o.i.d.), zeker voor een tech website, aanbevelenswaardig zou zijn...
en dan uiteraard niet alleen achteraf... maar als actuele info...
Laat niet onverlet dat enige vorm van communicatie hierover (b.v. via twitter o.i.d.), zeker voor een tech website, aanbevelenswaardig zou zijn...
en dan uiteraard niet alleen achteraf... maar als actuele info...
[Voor 16% gewijzigd door ehtweak op 26-02-2021 12:27]
Cloudflare oplossing?crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:16:
Het is inderdaad een DDoS. Vanochtend hield het op op het moment dat we er achter waren wat het precies voor attack was, maar het lijkt zojuist weer begonnen te zijn
Sterkte met het oplossen.crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:16:
Echt te merken dat de scholen dicht zijn, de kinderen vervelen zich blijkbaar, en voor kindertjes is een DDoS-attackje uitvoeren natuurlijk wel toppunt van stoer zijn.
Hopelijk kunnen jullie de attack snel afweren en worden de kindertjes die erachter zitten gepakt, opgespoord, en vervolgd. Net als in reviews: Een ddos'er betrapt: hoe de aanvaller tegen de lamp liep

Virussen? Scan ze hier!
Ik zal het eens in de groep gooien of we hier iets voor kunnen bedenken. Ik denk echter niet dat dat bij de devvers hoort te liggen; die horen dan juist druk bezig te zijn met het oplossen van het probleemehtweak schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:19:
@crisp Vervelend dit soort dingen. Suk6 met het oplossen daarvan.

Uhm, nee...
Die vraag/opmerking komt overigens met regelmaat langs en is al vaker door @Kees beantwoord. Ik weet niet of hij zin heeft dat nogmaals te doen. Belangrijkste reden is simpelweg dat een cloudoplossing voor ons vele malen duurder zou zijn.
[Voor 5% gewijzigd door crisp op 26-02-2021 12:26]
Intentionally left blank
Al ruim 12 uur worden wereldwijd DDos aanvallen uitgevoerd. Er lijkt dus wereldwijd wat aan de hand te zijn. tweet. Ook grote sites hebben er hinder van.
Dit? Kees in 'plan: Ddos-aanvallen maakten Tweakers maandag- en dinsdagavond onber...crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:25:
[...]
Ik zal het eens in de groep gooien of we hier iets voor kunnen bedenken. Ik denk echter niet dat dat bij de devvers hoort te liggen; die horen dan juist druk bezig te zijn met het oplossen van het probleem
[...]
Uhm, nee...
Die vraag/opmerking komt overigens met regelmaat langs en is al vaker door @Kees beantwoord. Ik weet niet of hij zin heeft dat nogmaals te doen. Belangrijkste reden is simpelweg dat een cloudoplossing voor ons vele malen duurder zou zijn.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Skynet?robertpNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:27:
Al ruim 12 uur worden wereldwijd DDos aanvallen uitgevoerd. Er lijkt dus wereldwijd wat aan de hand te zijn. tweet. Ook grote sites hebben er hinder van.
Pfft, het is weer schoolvakantie hoor... pubertjes vervelen zich blijkbaar nog harder dan gebruikelijk, ondanks het mooie weer.
Qbine is een erg sterke waf van serverius dit is gratis en ik denk dat zij jullie graag van dienst willen zijn. Misschien is dit leuk om naar te kijken.crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:25:
[...]
Ik zal het eens in de groep gooien of we hier iets voor kunnen bedenken. Ik denk echter niet dat dat bij de devvers hoort te liggen; die horen dan juist druk bezig te zijn met het oplossen van het probleem
[...]
Uhm, nee...
Het werkt niet hier via Ziggo, Tweakers. Via 4g werkt het wel
Hier ook een onderbreking, net als eerder de afgelopen dagen.
⛔ Trackers of betalen ⛔
De redactie vond het in ieder geval niet interessant, had https://tweakers.net/submit/ vrijdagmiddag gebruikt, zie nog steeds niks op de FP...crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:25:
[...]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het was ook relatief kortstondig en we lagen ook niet helemaal plat. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo nieuwswaardig is.Raven schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:09:
[...]
De redactie vond het in ieder geval niet interessant, had https://tweakers.net/submit/ vrijdagmiddag gebruikt, zie nog steeds niks op de FP...
Intentionally left blank
Pagina: 1