Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Knetterhard
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-06 14:43
Hoi,

Ik ben in bezit van een H70i met een zit/sta bureau. Voorheen stond de desktop altijd op mijn bureau, echter vond ik dat wat te vol met een 41" widescreen er naast :-).

Hij stond daar ivm stof. Nu is het niet een mega stoffige kamer, maar ik zou het toch prettig vinden om zo min mogelijk stof te verzamelen in de kast.

Ik weet dat je vroeger van die desktop mounts voor onder het bureau had, echter loopt de bureau steun balk bijna door het midden van het bureau heen, dus meeste mounts vallen al af.

Ik vroeg me af of iemand anders nog ideeën heeft qua oplossing qua positionering van het systeem, of producten die daarbij kunnen helpen.

NZXT H710i - Asus Strix X570-E Gaming - Ryzen 9 5950X - 64GB G.Skill Trident Z F4 - 1TB Samsung 980 PRO M.2 - Asus GeForce RTX 3090 ROG Strix Gaming OC 24G - https://www.3dmark.com/3dm/55080463

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True