Toon posts:

booten wil nie lukken zoals et hoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje, als ik me pc opstart krijgt me beeldscherm geen signaal en gaat niet uit standby, nou kan ik em wel gooed opstarten door de stekker er uit te halen er weer in te stoppen, dan gaat et goed. maja das geen oplossing. ook heb ik als ik me pc een tijdje nie heb aangeraakt en ik heb me beeldscherm uitgedaan dat hij dan geen signaal meer heeft.....
kan iemand me helpen??!!!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
't lijkt alsof je pc op standby vliegt en er dan niet meer af wil komen.. vriend van mij had een soortgelijk probleem. Zal hem hier is heen sturen

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt :D

Verwijderd

ik denk dat je power saving aan hebt staan op je PC, zet dat ff uit, en als je weg gaat bij je PC gewoon helemaal uitzetten scheeld weer een paar watt
en anders weet ik het ook niet

Verwijderd

Als je pc wel helemaal uitstaat, (niet in standby)probeer dan eens de voeding voor je monitor uit de muur te halen en niet uit je kast, kan zijn dat je voeding het bij het opstarten niet trekt.

Als je pc wel in standby staat ( te herkennen aan zoemend geluid)
probeer dan inderdaad de standby stand uit te schakelen:
rechter muisknop op bureau
tabbladje screensaver
energie besparende functies
sytsteem standby: nooit.
monitor uitschakelen: nooit.

als dit het probleem oplost, download dan nieuwe drivers voor video kaart of installeer evt een nieuwe versie van windows.
en probeer het weer es aan te zetten, want het is best een handige optie, en vood "die paar wats" hoef je het niet te doen: als je je pc vaak gebruikt, het opstarten trekt meer kwh's dan je pc een paar uur op standby laten staan.

Verwijderd

Topicstarter
het is btw niet me pc die in standby gaat maar me beeld scherm. dat kan ik niet uit zetten in windows vrij klote opzich

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
[zijkmodus]
btw.. hoorT is met een T |:(
[/zijkmodus]

Verwijderd

kan wel, ik heb dat ook gehad na beweging met muis op druk op keyboard, begint je hd weer te zoomen, je monitor doet verwoede pogingen het lampje gaat van oranje naar groen, maar het mag niet baten, het beeld blijft zwart.

maar goed je kunt wel voorkomen dat je monitor uitspringt, maar dan moet je OOK je pc niet meer op standby laten springen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 03:29 schreef Aquila het volgende:
kan wel, ik heb dat ook gehad na beweging met muis op druk op keyboard, begint je hd weer te zoomen, je monitor doet verwoede pogingen het lampje gaat van oranje naar groen, maar het mag niet baten, het beeld blijft zwart.

maar goed je kunt wel voorkomen dat je monitor uitspringt, maar dan moet je OOK je pc niet meer op standby laten springen
het is me pc NIET die op stanby gaat alleen me beeldscherm. maar als ik me beeldscherm uitgedrukt heb en dan na eentijdje weer aan doe gaat me beeldscherm weer aan en zie ik die leuk test kleuren van IIyama :|

Verwijderd

oh, je drukt hem met de hand uit,

das vaag.

dat weet ik ook niet.

als je toch graag je monitor tegen inbranden wil beschermen, kun je wel je contrast naar 0 brengen *zonnetje en maantje dichtdraaien/drukken.

voor mij is dat heel makkelijk, want ik kan nog gewoon draaien, jij moet waarschijnlijk via je menutje.
Pagina: 1