Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
100% gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
In de tabel onderaan mijn post heb ik wat redelijke spulletjes gevonden. Kost zo'n 500-600 euro. Dat klinkt een goede prijs. Maar heel graag mij vertellen als je iets ziet wat veel goedkoper kan!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De GPU, HDD en SSD uit onderstaande tabel zijn al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als het gamed ben ik happy. Geen WIFI nodig, zeker geen RGB of andere glimmende dingetjes
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil graag bij "de merken" blijven. Als het bekend is, is het goed genoeg voor mij
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een no nonsense kwaliteit build, geen "rgb gamer" gedoe
Ga je overklokken?
Volgens mij is de GPU al OC, verder heb ik er weinig verstand van
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build samengesteld na kort onderzoek. Bij mijn vorige build was ik veel meer gericht op de details maar ik heb gemerkt dat ik uiteindelijk totaal niks heb gemerkt van mijn "kwaliteit onderdelen". Wat ik zoek zijn budget kwaliteit spullen. Kunnen jullie een kijkje nemen naar de build hieronder?
100% gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
In de tabel onderaan mijn post heb ik wat redelijke spulletjes gevonden. Kost zo'n 500-600 euro. Dat klinkt een goede prijs. Maar heel graag mij vertellen als je iets ziet wat veel goedkoper kan!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De GPU, HDD en SSD uit onderstaande tabel zijn al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als het gamed ben ik happy. Geen WIFI nodig, zeker geen RGB of andere glimmende dingetjes
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil graag bij "de merken" blijven. Als het bekend is, is het goed genoeg voor mij
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een no nonsense kwaliteit build, geen "rgb gamer" gedoe
Ga je overklokken?
Volgens mij is de GPU al OC, verder heb ik er weinig verstand van
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build samengesteld na kort onderzoek. Bij mijn vorige build was ik veel meer gericht op de details maar ik heb gemerkt dat ik uiteindelijk totaal niks heb gemerkt van mijn "kwaliteit onderdelen". Wat ik zoek zijn budget kwaliteit spullen. Kunnen jullie een kijkje nemen naar de build hieronder?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 136,15 | € 136,15 |
1 | Moederborden | ASRock B560 Pro4 | € 109,- | € 109,- |
1 | Videokaarten | Zotac Gaming GeForce RTX 3060 Ti Twin Edge | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 36,29 | € 36,29 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 82,26 | € 82,26 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 81,24 | € 81,24 |
1 | Solid state drives | Samsung 840 EVO 250GB | € 114,99 | € 114,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 870 QVO 1TB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 715,83 |
[Voor 64% gewijzigd door omashu op 27-02-2021 03:07]