Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe laptop nodig, wachten voor de nieuwe ryzen laptops??

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mintage
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 15:08
Wat ga je met je laptop doen?
Software development, VM's runnen, dat soort dingen. Daarom ook graag een 15 inch laptop.

Wat is je budget?
Rond de 1000 euro, maar iedere euro onder de 1000 zou leuk zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Als corona over is, zal dit wel het geval zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het mag geen ARM-toestel (Macbook air ofzo) zijn en het liefst 16GB ram. Als hij 2-in-1 is, is dat een plus maar geen must.

Ik kan evt. wachten met de aankoop, omdat ik weet dat er nieuwe ryzen laptops aankomen, maar ik weet niet of die het waard zouden zijn.

Alle reacties

• hans_lenze
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:47
Het is met laptops vrij simpel: als je wacht komt er één met betere specs/prestaties.

Dus:
Heb je een laptop nodig? Koop een laptop.
Heb je geen laptop nodig? Koop geen laptop.

Als je het omdraait kun je vandaag altijd een betere laptop kopen dan vorige maand. Laat je niet gek maken en haal gewoon wat je nodig hebt.

while (! ( succeed = try ()));

• Generaal Pep
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 17:03
Die nieuwe ryzen laptops zijn er al. Ik heb er ook één. :)

Edit: ...... of zit jij nou serieus erover na te denken om te wachten op ryzen 6000?

[Voor 42% gewijzigd door Generaal Pep op 26-02-2021 09:48]

• Mintage
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 15:08
Ik heb het over de zen 3 versies. Voorlopig vind ik er geen op de pricewatch

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22:39
Generaal Pep schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:47:
Die nieuwe ryzen laptops zijn er al. Ik heb er ook één. :)

Edit: ...... of zit jij nou serieus erover na te denken om te wachten op ryzen 6000?
Welke heb jij?
En hoe bevalt die?

[Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 26-02-2021 19:56]

• mca2
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 13:40
5500U is zen2 architectuur, het is wachten op de 5400u, 5600u en 5800u voor zen3

• bert54pro
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 04-04 14:55
Iemand bekend met de leverdatum van de als een van (meerdere) de beste koop van de consumentenbond geteste laptop van acer.

Enwel de acer aspire 5a515-44-rof5

Zie enkel wat testverslagen van ja,,kort geleden, volgens een media markt verkoper kan de lancering van een nieuw model vertraging oplopen vanwege het tekort aan processors of wat dan ook.

Geprobeerd om acer te bellen en de vraag voor te leggen,ook onbegonnen werk.Nemen niet op.

Iemand enig idee.
gr.bert
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True