Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Zoro21
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 26-02 14:49
Kan iemand die onder bewindvoering staat zelf een nieuwe rekening openen bij een andere bank? zoja: mag dit?. [België]

[Voor 4% gewijzigd door Zoro21 op 25-02-2021 21:26]

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 18:41
Vraag je bewindvoerder ?

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 20:26
In Nederland in ieder geval niet. Alle rekeningen moeten bekend zijn bij bewindvoering, lijkt me ook vrij logisch. Kan me ook niet voorstellen dat het in België anders is.

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:41

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@WEBGAMING, niet helemaal: in Nederland ligt het aan welke bewindvoering je hebt. WSNP-bewind? Ja, dan mag dat (wel doorgeven aan je bewindvoerder). Beschermingsbewind? Nope.

Kennelijk heeft België meerdere vormen van beschermingsbewind, zie https://www.vlaanderen.be...ewind-voor-meerderjarigen. Ik kan hier echter niet uit afleiden hoe het daar zit met wat je als onder bewind gestelde nog wel of niet mag.

Note to self: being good is often more important than being right.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True