Toon posts:

Samsung afstandsbediening stuk, nieuwe is heel duur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• eline88
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17-06 10:04
Ha allen,

Ik ben na meer dan 6 jaar nog steeds super tevreden over mijn Samsung Smart Tv: UE40H6400AWXXN

1 van mijn twee afstandsbediening, namelijk die met smart touch heeft het begeven. Een groot gedeelte van de AB doet het nog maar het "muis"gedeelte wat juist zo fijn is doet het uit het niks ineens niet meer, ook niet na vervangen batterijen.

Vraag 1: is er een manier om de AB te resetten? Kan hier geen knop voor vinden.
Vraag 2: Ik wil wel een nieuwe AB bestellen maar als ik die via de officiele site bestel ben ik maar liefst 100 (!!!) ekkies kwijt: https://www.samsungonderd...400awxxn.htm?popular=yes#
Ik kan hem ook via alibaba vinden maar dat lijkt me niet echt betrouwbaar.

Met de andere valt de TV ook te bedienen maar is lang niet zo fijn. Ik wil dus

Iemand een oplossing?

Alle reacties

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Als het goed is staat er een typenummer op de ab.
Als je dat in Google intikt vermoed ik dat je wel meer websites tegenkomt die hem verkopen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Satch
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Op Markplaats staan er een aantal (nieuw en tweedehands) variërend van 40 tot 70 euro als vraagprijs. Zou daar de beste deal uitzoeken als ik jou was. :)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

chucky666 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:23:
Als het goed is staat er een typenummer op de ab.
Als je dat in Google intikt vermoed ik dat je wel meer websites tegenkomt die hem verkopen.
BN59-01182B door Google halen is voldoende. Ik kom bij de eerste hits al prijzen van 65-70 euro tegen. Wel oppassen, veelal wijzen dat soort sites toch naar hun after market model, wel kiezen voor origineel.

Prijs lijkt me wel redelijk overigens. Ik heb laatst een Panasonic remote voor 35 euro besteld en doe was zonder touch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• eline88
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17-06 10:04
Dank voor jullie reacties! Ik ga inderdaad maar eens op marktplaats kijken, sites als Alibaba vertrouw ik niet zo.

Groet,

Eline

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee