Toon posts:

Geen ruimten bij ‘bediening voor in huis’

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iformarco
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-06-2021
In de Google Home app staan meerdere apparaten die ik kan bedienen, o.a. Met behulp van m’n Homey. Ik kan deze ook met voice aansturen met de Nest Hub. Alle apparaten hebben ook een ruimte waar ze aan toebehoren.

Als ik echter op het scherm klik op ‘Bediening voor in huis’ dan heb ik alleen een icoon ‘Ruimten’. Daarop klikken levert een zwart scherm op...

Iemand hier ervaring mee?

Mvg

Marco

Alle reacties

• JosWa
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Hoi Marco,

Zojuist met nieuwe nest Hub geïnstalleerd en heb hetzelfde probleem. Is het bij jou inmiddels opgelost?

Groet
Jos

• Ad2
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-03-2022
Ook hier hetzelfde probleem. Als iemand er achter is hoe dit op te lossen, hoor ik het ook graag!

• larsbruyndonckx
  • Laatst online: 07-01-2022
Ook hier hetzelfde probleem, bediening via app werkt maar geen ruimte op hub

• Ad2
  • Laatst online: 14-03-2022
Afgelopen week heb ik de hub gefactory reset (midden van volume knop aan de achterkant 10 sec vasthouden) en vervolgens in Google Home mijn "huis" volledig verwijderd. Daarna alles als nieuw ingesteld. Let op, je moet dus ook al je apparaten opnieuw gaan toevoegen, zoals een nest thermostaat, rookmelder of camera. Je moet er dus wel even de tijd voor nemen.

Sindsdien werkt het gelukkig weer. Dat is nu een paar dagen. Achteraf ben ik blij het gedaan te hebben, ondanks het gedoe. Als het zo blijft werkt het hub scherm wel echt mooi.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:48
Ik had dit probleem ook, en kwam op een draadje waarin werd gezegd dat na de taalaanpassing naar een andere taal (en weer teruggezet) de ruimtes weer zichtbaar waren.

Ik heb dit ook uitgevoerd, en het werkt inderdaad, de ruimtes zijn weer terug.

X-S10, Viltrox XF 13mm, XF23mm 1.4 LM WR, XC 50-230, AW8, Model 3

• djennah1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-02 13:29
Ik had vandaag met de hub hetzelfde probleem, en inderdaad het switchen tussen de talen werkte!

• Jos1991
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
Waar kan ik de taal aanpassen. Zit met hetzelfde probleem.

• Enosj Z
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 27-02 12:40
Inderdaad, bij mij is het ook gelukt door de taal van de assistent te veranderen en dan nadien opnieuw terug het Nederlands in te stellen. Dat doe je via de Google home app op je gsm. Je gaat naar instellingen, daar ga je naar Google assistent, daar klik je onderaan op alle assistent-instellingen beheren, dan bovenaan op Talen klikken. Je verandert vervolgens je taal en sluit je Google home app. Wacht 2 min. Ga nu opnieuw naar de instellingen van de taal zoals hierboven beschreven en zet de taal terug naar Nederlands. Sluit de Google home app. Normaal kan je nu op je hub wel je apparaten vinden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee