Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• halli
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 17:55
Ik heb interesse in de Lenovo IdeaPad 3 15 - Ryzen5 8GB 512GB, twijfel alleen nog over de beeldschermhelderheid. Deze laptop heeft een helderheid van 220 cd/m2.
Op internet lees ik dat een beeldschermhelderheid van 250 cd/m2 aanbevolen is.
Ik hoor graag of er mensen zijn die ervaring hebben met een laptop met een beeldschermhelderheid van 220 cd/m2, en of hier prima mee te werken is, of dat er nadelen aan ondervonden worden.

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Heb je nu een laptop, en zo ja, heb je daarvan de helderheid altijd op 100% staan? Zo niet, dan zal je die 30 cd/m2 minder waarschijnlijk ook niet gaan missen :)

The devil is in the details.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True