geluid kabel

Pagina: 1
Acties:

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 02:22

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

Topicstarter
Jag heeft de topic over geluid kabls gesloten, bij audio & video forum, ik wou graag willen dat die geunlocked zou worden, je kan zien aan de 10 pagina's grote dat mensen heel erg gintreseert zijn. Het is een behoorlijke hevige discussie, ik vind dat Jag niet het recht heeft om het te sluiten.
Hij is dus groot, ik wens julie succes met lezen als julie hier op ingaan. het is niet allen voor de discussie, maar ook als een soort ontmoetings plaats om dingen omtrend kabels te bespreken.

het is ik

8 )

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het is geen discussie, maar een monoloog van iemand die maar met dubieuze dingen blijft komen.

Zoals je zelf ook wel kunt lezen heb je weinig tot geen medestanders, danwel geen zinnig bewijs kunnen aandragen.

• hetisik

hetisik

Topicstarter
julie hebben overigens ook geen zinnig theorienkunnen bij dragen. Ik bedoel, test het dan gewoon dan ben je er van af, maar julie willen er maar niet aan gaan. btw, ik kom naar de meeting

8 )

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op woensdag 15 augustus 2001 02:15 schreef hetisik het volgende:
Jag heeft de topic over geluid kabls gesloten, bij audio & video forum, ik wou graag willen dat die geunlocked zou worden, je kan zien aan de 10 pagina's grote dat mensen heel erg gintreseert zijn. Het is een behoorlijke hevige discussie, ik vind dat Jag niet het recht heeft om het te sluiten.
Hij is dus groot, ik wens julie succes met lezen als julie hier op ingaan. het is niet allen voor de discussie, maar ook als een soort ontmoetings plaats om dingen omtrend kabels te bespreken.

het is ik
Dat jij een waarschuwing hebt gekregen moet je toch wel genoeg zeggen over hoe je je gedraagt in die draad. Je zit continue op iedereen te flamen en te trollen. Terecht dat ie op slot ging.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op woensdag 15 augustus 2001 02:15 schreef hetisik het volgende:
Ik vind dat Jag niet het recht heeft om het te sluiten.
niet :?

Jag is HGM harde waren en heeft daardoor _ALLE_ rechten om daar topics te sluiten.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Hillie
  • Laatst online: 12:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Groot gelijk dat die thread gesloten is. Na de eerste pagina werd ik er al niet goed meer van. Zeker niet van de postings van hetisik, als ik zo eerlijk mag zijn.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• hetisik

hetisik

Topicstarter
ik heb het flamen behoorlijk tussen grenzen gehouden door soms alleen hoofdletters te gebruiken inplaats van gewonen, als je goe kijkt heb ik ook veel keer geprobeerd om de discusie weer wat rustiget te houdden.
Lees maar eens goed.
Ik vind dat wanner iemand zegt dat ik onzin schrijf en dat ik een een of andere persoon bent die ze daar een beetje zit te stangen een veel ergere beldeging.
het was al een paar keer heel rustig geweest.
toen kwamen er weer meer van die figuren, nou ik heb heel erg mijn best gedaan om het flamen niet te doen of rustig proberen te blijven, geloof me maar, als ik dat niet gedaan had.......... ze hebben het bloed onder mijn nagels weg gehaald, en ik heb me behoorlijk rustig weten te houden.
Kijk eens goed, ik ben echt niet de eenigste hoor!!

8 )

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 09:32 schreef hetisik het volgende:
Kijk eens goed, ik ben echt niet de eenigste hoor!!
Nee, dat ben je ook niet.

Maar het topic is (deels) gesloten omdat je juist niet de enige bent.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Misschien kun je ook eens ietsje duidelijk schrijven of je post nog een keer nalezen voordat je op Verstuur drukt :)

• hetisik

hetisik

Topicstarter
gelukkig ik kreeg bijna een hartaanval. Ik kreeg de indruk dat julie zijden dat ik de enigste was. Gelukkig maar dat dat een misverstand was.
ik ben al tevreden, ik trek mijn klacht weer hierbij in, maar jag doet wel alsof ik de enigste ben in de hele discusie hetgeen dius niet zo is, dat wou ik wel graag reacht gezet willen hebben.
nou kan ik weer normaal verder slapen

8 )

• Jag
  • Laatst online: 12:43

Jag

Sorry dat ik zo laat reageer, heb ff twee dagen zonder i-net gezeten.

De reden dat ik de topic sloot was niet omdat je begon te flamen of te schreeuwen, je bleef best wel rustig. Maar gewoon omdat het allemaal niet serieus meer was. Ik zou die crackpot index nog maar eens lezen, en je dan afvragen of je misschien niet verkeerd bezig bent. Want denken dat je honderden jaren wetenschap (natuurkunde) omver kan gooien met je boek, zonder enige relevante opleiding, lijkt mij enigzins irreeel :)

• hetisik

hetisik

Topicstarter
Ik ben blij dat je reageerd, je ziet mijn icq nummer. Als je het wilt kan ik je een gedeelte van mijn boek sture. De eenigste manier om het te laten zien is door jou het te laten lezen en niet te vertellen, want ik heb meer dan 50 bladzijdes voor je met allemaal letter groet 10. Hihi!!
Ik heb er ook veel plaatjes bij en even als bijzaak. Opleideing zegt helemaal niks, kijk maar na Einstein, de meeste bekende figuren waren echte levensgenieters die een hekel aan school hadden. En btw, ik heb juist helemaal geen gebruik gemaakt van alle al bestaande theorien om niet op de fouten door te gaan en ik heb dat zo gedaan om alles beter te kunnen begrijpen dan boeken dat meestal weergeven.
Dat vooroordeel van dat je denkt dat ik omdat ik de opleidng niet hebt niet 100 jaar wetenschap kan omgooien vind ik niet een echt leuke opmerking.
Juist omdat ik dat niet gedaan hebt is het juist goed gegaan omdat als je die opleiding doet op fouten van anderen doorgaat.
Maar nogmaals als je het wil kan ik je wat toesturen via icq, Ik stop nu.
mensen nog deze niet opslot zetten, ik wacht nog op een reactie van jag.
Deze reactie is positief bedoelt, ieen uitnodiging.
oh, ik dacht dat die crackpot index een een of andere rotopmerking was, zo van; ''ga jij irritant mavoertje maar lekker verder lullen'' dat begreep ik eruit. Als het niet zo bedoelt was zal ik het wel eens willen bestuderen.

8 )

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik wil niet heel lullig doen, maar zou je alsjeblieft wat meer komma's punten en enters op de goede plekken willen gebruiken?

mischien kan dit helpen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• hetisik

hetisik

Topicstarter
hebben julie geen spellings of structuur controle functie?

8 )

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

hetisik ik vind anders dat ie wel terecht gesloten is. als er tientallen users tegen je in gaan is dat dan al niet een teken aan de wand?

Nee hoor gewoon doorgaan slap gezever over inspelen en dat soort spul , nutteloze discussie zwaar offtopic, terwijl het toch al geen geweldig topic was. <-- "Wat voor kabels heb ik nodig?" TSSS |:(
Pagina: 1