[Duitse Sky +] On Demand & Store werkt niet in België

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-07 07:23
Mede-tweakers,

Technische vraag betreft Sky + in België af te spelen & te configureren via satelliet.

Een kennis heeft een Duitse vrouw, zij hebben een Sky-abonnement vanuit Duitsland via satelliet in België aangesloten.Dit gaat allemaal naar een decoder op de TV. Zenders & programma's werken perfect.

Nu Sky + heeft ook een 'On Demand' en 'Store' functie. Deze functies werken niet altijd bij het huren van films of opvragen van de catalogus. Deze decoder is dan nog eens aangesloten via UTP aan een Telenet verbinding.

De technische instellingen nagekeken en daar staat alles juist geconfigureerd (voor België).

- Spreken we hier over poort of bepaalde proxy die niet werkt in België voor het opvragen van (duitse) content?
- Smart DNS Proxy of VPN heb ik er nog niet achter gehangen om dit te testen, en daarom de vraag zou dit dan durven werken?

Merci!

Beste antwoord (via TheNewBlood op 11-03-2021 16:29)

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Lang ook zo'n constructie gehad met mijn zus uit Duitsland. Dat was ook incluis een Sky Box. Satelliet ontvangst/lineair lijken ging prima. Het ondemand werkte ook niet. Ligt aan het ipadres wat de box krijgt. On demand is regio gebonden. Een VPN zou de oplossing kunnen zijn. Ben ik zelf nooit aan toe gekomen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
TheNewBlood schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:16:
Nu Sky + heeft ook een 'On Demand' en 'Store' functie. Deze functies werken niet altijd bij het huren van films of opvragen van de catalogus. Deze decoder is dan nog eens aangesloten via UTP aan een Telenet verbinding.
Het eerste wat me te binnen schiet is dat je de On Demand En store functie niet mag gebruiken in het buitenland. Zegt Sky+ daar wat over?

Verder heb ik even je titel wat aangepast, zodat het duidelijker is waar het om gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 26-02-2021 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewBlood
Sky zegt dat het wel zou moeten werken, omdat het soms wel opent..
Maar dan lijkt het of die films in een cache modus ofzo zitten..

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Lang ook zo'n constructie gehad met mijn zus uit Duitsland. Dat was ook incluis een Sky Box. Satelliet ontvangst/lineair lijken ging prima. Het ondemand werkte ook niet. Ligt aan het ipadres wat de box krijgt. On demand is regio gebonden. Een VPN zou de oplossing kunnen zijn. Ben ik zelf nooit aan toe gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewBlood
Oké, mag gesloten worden!