Mijn vraag
Ik sta op het punt om deze monitor aan te schaffen. Ik heb vorige maand een Dell S3221QS gekocht, maar die had ghosting en dat irriteerde me enorm. Alleen is dat wel een 4k scherm en dit een 1440P scherm. Ga ik dat verschil merken qua gamen van 4k naar 1440P? En ik hoor verhalen over slechte kleuren en ips glow. Kan iemand mij daar meer over vertellen. Ik lees verschillende verhalen dat iemand het wel heeft en de ander niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
Ryzen 2600X
MSI x470 Gaming plus
16GB corsiar ddr4 2666mhz
vega 56 reference
corsair rmx650
Ook de PS4 slim voor warzone/Coldwar, maar het is even wachten op de PS5.
Software:
Voornamelijk Forza Horizon 4, CarX drift, assetto corsa (VR), BeamNG.Drive
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De verschillende reviews gelezen die bij het product staan, daarom wil ik hem juist aanschaffen. Alleen het IPS glow gedeelte en slechte zwart waardes laten me twijfelen.
Als iemand mij deze kan aan of afraden of misschien een alternatief weet?
Ik sta op het punt om deze monitor aan te schaffen. Ik heb vorige maand een Dell S3221QS gekocht, maar die had ghosting en dat irriteerde me enorm. Alleen is dat wel een 4k scherm en dit een 1440P scherm. Ga ik dat verschil merken qua gamen van 4k naar 1440P? En ik hoor verhalen over slechte kleuren en ips glow. Kan iemand mij daar meer over vertellen. Ik lees verschillende verhalen dat iemand het wel heeft en de ander niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
Ryzen 2600X
MSI x470 Gaming plus
16GB corsiar ddr4 2666mhz
vega 56 reference
corsair rmx650
Ook de PS4 slim voor warzone/Coldwar, maar het is even wachten op de PS5.
Software:
Voornamelijk Forza Horizon 4, CarX drift, assetto corsa (VR), BeamNG.Drive
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De verschillende reviews gelezen die bij het product staan, daarom wil ik hem juist aanschaffen. Alleen het IPS glow gedeelte en slechte zwart waardes laten me twijfelen.
Als iemand mij deze kan aan of afraden of misschien een alternatief weet?