Toon posts:

podcast pagina's zijn niet consistent

Pagina: 1
Acties:

• rickvanderzwet
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-02 21:28
De podcasts pagina's lijken alle kanten op te gaan, ik heb wat moeite om er een soort van logica in te ontdekken.

Als ik op menu 'Meer -> Podcasts' klik ga ik naar https://tweakers.net/tag/tweakers+podcast/ wat dan weer een ander 'entry' punt als de pagina https://tweakers.net/info/podcast/ waar veel meer informatie op staat.

Klik op op (1) dan wordt ik verwezen naar video: Tweakers Podcast #153 - Valheim-vikingen, digitale idenititeiten en co.... Echter als ik (2) klik dan is het weer een andere pagina geek: Tweakers Podcast #153 - Valheim-vikingen, digitale identiteiten en coro.... Die laatste vindt ik persoonlijk beter omdat er een audio-only podcast op staat, wat voor een podcast wel een stuk logischer is. Erg grappig om er een paar hoofdjes bij te zien, echter de meerwaarde van een (audio) podcast is wat, ehm, beperkt ;)

Persoonlijk zou ik de Meer -> Podcast link laten verwijzen naar een pagina die een combinatie is van tegeltjes UI van https://tweakers.net/tag/tweakers+podcast/ maar ergens wel een infobox met de informatie op https://tweakers.net/info/podcast/.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Crisp had op mijn verzoek toen Podcasts opgenomen onder knopje meer, omdat die vroeger helemaal niet makkelijk te vinden waren voor een outsider. Eigenlijk is een heleboel onder het menu "Meer" niet consistent (IT Pro, Videopagina etc), maar echt liefde en aandacht lijkt er niet voor te zijn helaas. Dit geldt ook voor allerlei dingen buiten het menu-meer (achtergrondartikelen van Plus die geen echte reviews zijn onder het knopje reviews), Tweakotine die geen gelinkte ranglijst heeft maar Karma wel. Enz. Die videopagina is precies hetzelfde verhaal met hele oude video,s op de landing page. Echt jammer vind ik dat. @boenkeijer er lijkt niemand echt de regie te nemen om af en toe eens alles bij te schaven en consistent te houden als 1 geheel die FP.

En dan heb ik het nog niet eens over uitgestorven Twitter subaccounts van Tweakers waar al jaren niks meer getweet op wordt. Zoals Tweakers Elect en Tweakers Games.

Ik vind het echt zonde dat het überhaupt zo ver kon komen met de staat van de FP en dat ook niemand echt duidelijk zegt we gaan eens een grote schoonmaak houden en alles opfrissen. Het hoeft echt geen maanden aan devuren en design te kosten. Bij elkaar zijn het allemaal kleine dingen die toch een wereld van verschil maken in het idee : er wordt toch om dingen die minder verkeer trekken gegeven wordt. @Maite de Jong

[Voor 73% gewijzigd door CyberMania op 25-02-2021 15:12]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

oh, zijn er tegenwoordig ook video's van de podcasts? 8)7 En ook van die info-pagina wist ik niets. Tsja, ik snap hoe dat verwarrend is. Ik denk dat vooral de redactie (@WoutF) hier eens goed over moet nadenken; misschien moet er gewoon een dedicated pagina voor komen in plaats van te proberen het met de tag op te lossen.

@CyberMania dat de huidige artikelstructuur niet optimaal is weten we al een tijdje, maar dat is helaas niet triviaal even aan te passen...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Na overleg met Wout hebben we de lnk in het 'meer'-menu aangepast naar die van de info-pagina :)

Intentionally left blank

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
crisp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:16:
Na overleg met Wout hebben we de lnk in het 'meer'-menu aangepast naar die van de info-pagina :)
Hoi @crisp en @woutf geweldig en bedankt. Wanneer gaan jullie de rest van de items onder het menu "Meer" aanpakken (videopagina etc) en waarom kon het zo ver komen dat users hierover zelf vragen moesten gaan stellen("klagen")? Wie heeft hier de lead voor een mooie, verzorgde en actuele FP?

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:27
CyberMania schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:30:
Wanneer gaan jullie de rest van de items onder het menu "Meer" aanpakken (videopagina etc) en waarom kon het zo ver komen dat users hierover zelf vragen moesten gaan stellen("klagen")?
Tweakers is een grote website met veel onderdelen, helaas hebben we niet de capaciteit om alles tip-top in orde te maken. We maken keuzes in welke dingen we oppakken en welke zaken we nog (even) uitstellen.

Sommige zaken in 'Meer' zijn imo ook een doorn in het oog, de plannen zijn wel om er naar te kijken en dit op te lossen, maar deze zijn nog niet zo concreet dat ik kan zeggen wanneer het gaat gebeuren.
CyberMania schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:30:
Wie heeft hier de lead voor een mooie, verzorgde en actuele FP?
Het antwoord op deze vraag kan je zien in: boenkeijer in "Wie heeft de regie over de frontpage?" ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee