Toon posts:

Macbook air early 2014 vervanging van rubber pootjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ebruu26
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20-08 14:20
Hi all,

Is er iemand die ooit de rubberen pootjes onder zijn/haar macbook heeft vervangen?

Ik heb de pootjes besteld en dacht, oh dat fix ik even. Maar de oude rubberen pootje was in stukken gebroken en nu krijg ik het restje er niet uit :'( :')

Wat ik al geprobeerd heb is de onderkant eraf halen, om te kijken of ik het pootje van de onderkant eruit kan duwen. Dat lukt helaas niet :(

Beste antwoord (via Ebruu26 op 25-02-2021 19:11)

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Dit is hoe het moet: YouTube: Replace Your MacBook’s Missing Screws and Feet!

Je zult dus met een scherpe pincet bezig moeten om de boel er goed uit te krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

Je zult dus met een scherpe pincet bezig moeten om de boel er goed uit te krijgen.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat Sypie zegt idd. Het is wat gepriegel om de resten eruit te krijgen.

De voetjes zelf zijn voor een paar pleuro te bestellen. Heb ze ook gewisseld op mijn 2015 rMBP 13".

I reject your reality and substitute my own

• Ebruu26
sypie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:49:

Aahh, ik had een wat botter pincet.. ik ga maar morgen even langs de drogist ;-) thanks!

• Ebruu26
nelizmastr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:54:
Wat Sypie zegt idd. Het is wat gepriegel om de resten eruit te krijgen.

De voetjes zelf zijn voor een paar pleuro te bestellen. Heb ze ook gewisseld op mijn 2015 rMBP 13".
Ja, ik had via Chinese webshop een setje besteld met schroeven en voetjes. Was namelijk ook een schroef kwijt. Die vond ik vandaag dus in de laptop, toen ik de onderkant had losgeschroefd. Gelukkig is die niet terechtgekomen in de ventilator 8)7

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee