Mijn vraag
Kan ik gebruikmaken van deze mobo voor gaming?
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: i3-9100F
NVME SSD met twee partities, 1 voor Linux OS en 1 voor Windows OS
GPU: AMD of NVIDIA
RAM: 16GB (ECC)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
n.v.t.
Momenteel maak ik gebruik van een Mac Mini M1 16GB als een main rig en ik zou graag een NAS willen bouwen om te gebruiken voor mijn backups, media (jellyfin) e.d.
Gezien de CPU krachtig genoeg is, zit ik eraan te denken om "down the line" ook een GPU aan te schaffen, zodat ik er eventueel (op een aparte Windows partitie) CS:GO en PUBG op kan spelen.
Tot nu toe heb ik altijd gebruikgemaakt van consumer moederborden en reguliere RAM. Ik weet niet of gaming op de Fujitsu D3644-B mogelijk zal zijn en ik vroeg mij af of iemand hier wellicht meer informatie heeft?
Alvast heel erg bedankt!
Kan ik gebruikmaken van deze mobo voor gaming?
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: i3-9100F
NVME SSD met twee partities, 1 voor Linux OS en 1 voor Windows OS
GPU: AMD of NVIDIA
RAM: 16GB (ECC)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
n.v.t.
Momenteel maak ik gebruik van een Mac Mini M1 16GB als een main rig en ik zou graag een NAS willen bouwen om te gebruiken voor mijn backups, media (jellyfin) e.d.
Gezien de CPU krachtig genoeg is, zit ik eraan te denken om "down the line" ook een GPU aan te schaffen, zodat ik er eventueel (op een aparte Windows partitie) CS:GO en PUBG op kan spelen.
Tot nu toe heb ik altijd gebruikgemaakt van consumer moederborden en reguliere RAM. Ik weet niet of gaming op de Fujitsu D3644-B mogelijk zal zijn en ik vroeg mij af of iemand hier wellicht meer informatie heeft?
Alvast heel erg bedankt!