• Computer_noob
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-06-2021
Op Max-ict kun je veel rtx 3060 ti's en rtx 3070's kopen met 1-2 weken levertijd voor een redelijke prijs. Zou ik er eentje kopen of denken jullie dat dat langer zal duren dan 2 weken voordat ze bij worden geleverd. Hieronder een paar voorbeelden
https://maxict.nl/msi-gef...8-gb-gddr6-p18519408.html
https://maxict.nl/palit-g...8-gb-gddr6-p18523068.html
https://maxict.nl/evga-ge...8-gb-gddr6-p18182594.html

Anoniem: 91868

Kijk eens bij de shopreviews en dan weet je genoeg.

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 18:26
Max-ict heeft veel slechte ervaringen opgeleverd. Check het levertijdje draadje en zoek dan op max ict en dan lees je genoeg horror voorbeelden.

Lang verhaal kort. Wat daar staat is absoluut onbetrouwbaar, en als ze iets binnen krijgen dan wordt jouw bestelling geannulleerd maar dan mag je wel ff extra geld betalen voor een vervangend product die exact hetzelfde is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met de tweakers hierboven, MaxICT is met levertijden nooit betrouwbaar.
Maar wat algemener, geen enkele winkel kan het spul leveren op het moment, of een betrouwbare levertijd geven. Dus als er dan 1 shop is die het wel kan (ongeacht welke dat dat is), zou ik er vraagtekens bijzetten of het wel klopt.
Hoe zou deze winkel het wel voor elkaar krijgen, wat al die andere niet lukt?

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:59

Blokker_1999

Full steam ahead

Absoluut langer dan 2 weken. Als zij binnen 2 weken zouden kunnen leveren dan zouden andere shops dat ook moeten kunnen, maar niemand durft vandaag enige uitspraak doen over wanneer jij je bestelde kaart kunt krijgen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 21:21
Blokker_1999 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:33:
Absoluut langer dan 2 weken. Als zij binnen 2 weken zouden kunnen leveren dan zouden andere shops dat ook moeten kunnen, maar niemand durft vandaag enige uitspraak doen over wanneer jij je bestelde kaart kunt krijgen.
Sterker nog, volgens mij is Max-ICT geen Nvidia partner en zullen ze dus minder kunnen leveren dan bijv. Megekko, Azerty en Alternate. Daartegenover staat wel dat die shops waarschijnlijk wat meer orders hebben, maar ik zou toch 'bestel nooit bij Max-ICT' als mantra aanhouden.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:14

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Prijs jezelf gelukkig dat je dit topic bent gestart, je hebt jezelf zojuist enorm veel ellende bespaard.

Bestel nooit bij Max-ICT.

Gewoon niet doen.

Echt niet!

Ook al lijkt het soms zó aantrekkelijk.

Niet doen!

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/
Ik wacht nu al langer dan 4 weken
Inmiddels 2 weken verder
meer dan 7 werkdagen
Wacht al 1 1/2 maand

Ik zou 10x eerder bij een Megekko Azerty of Alternate bestellen.

pricewatch: KFA2 GeForce RTX 3070 EX (1-Click OC)
Deze lijkt wel op voorraad bij verschillende webshops.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:37:
https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/
Ik wacht nu al langer dan 4 weken
Inmiddels 2 weken verder
meer dan 7 werkdagen
Wacht al 1 1/2 maand

Ik zou 10x eerder bij een Megekko Azerty of Alternate bestellen.

pricewatch: KFA2 GeForce RTX 3070 EX (1-Click OC)
Deze lijkt wel op voorraad bij verschillende webshops.
Op voorraad ja, maar een RTX 3070 voor €1300 ?!
Vergeet niet dat de MSRP voor een RTX 3080 €719 bedraagt. Dat ze niet verkrijgbaar zijn kan de prijs best wat opdrijven maar als je dat bedrag wil neerleggen voor een 3070 dan ben je niet goed in je hoofd en werk je alleen maar mee aan het probleem.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:12
ik had een 3070 gekocht bij maxict met achteraf betalen...kreeg na een paar weken een annuleringsmail..kaart was niet op voorraad.
Deze stond nog wel op de site voor een veel hogere prijs oke weten we gelijk dat we nooit meer bij maxict moeten bestellen.

maar ik heb achteraf nog drie keer moeten mailen omdat ik nog steeds aanmaningen kreeg van billink (achteraf betalen) omdat ik nog moest betalen. uiteindelijk wel opgelost maar een hoop gedoe.

voor mij noooooit meer Maxict

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:18
Mavamaarten schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:41:
[...]

Vergeet niet dat de MSRP voor een RTX 3080 €719 bedraagt. Dat ze niet verkrijgbaar zijn kan de prijs best wat opdrijven maar als je dat bedrag wil neerleggen voor een 3070 dan ben je niet goed in je hoofd en werk je alleen maar mee aan het probleem.
Je bent niet goed bij je hoofd als je zo praat over mensen die NU een videokaart willen en het ervoor over hebben om daar wat meer voor te betalen.

Stel je hebt door omstandigheden nu even 3 weken vrij en je wilt graag high end gamen en je hebt wat geld gespaard? Dan zou ik het wel weten hoor.....

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

MetalSonic schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:48:
[...]

Je bent niet goed bij je hoofd als je zo praat over mensen die NU een videokaart willen en het ervoor over hebben om daar wat meer voor te betalen.

Stel je hebt door omstandigheden nu even 3 weken vrij en je wilt graag high end gamen en je hebt wat geld gespaard? Dan zou ik het wel weten hoor.....
Wil je mijn RTX3080 voor €1500 kopen dan? Dan koop ik er binnen een jaartje wel een nieuwe van. 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mavamaarten schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:41:
[...]

Oh ik keek niet naar de prijs, bedoelde meer, kijk naar andere shops die ze eventueel op voorraad hebben. Je bent goed gek als je dat betaald voor een 3070 :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee