Beste Tweakers,
Helaas toch weer een topic omdat ik niet snap wat ik verkeerd doe. Maargoed daar is het forum voor en zo leer ik ook.
Ik heb eindelijk mijn array volledig draaiend. Ik heb Sonarr en Deluge als Dockers draaiend.
Nu heb ik het probleem dat Sonarr de downloads van Deluge niet kan vinden met als gevolg dat Deluge alles download en het op de download schijf blijft staan. Handmatige import van een voltooide download werkt ook niet want dan geeft Sonarr aan dat die geen video files kan vinden.
Ik vermoed dat het weer een simpel probleem met mapjes is.
Mijn dockers draaien op een ssd cache van 120gb. Deluge ook maar die heeft de download folder op een eigen schijf staan. Namelijk een oude 1tb WD Black.
Hier wat afbeeldingen van de mapping:
/f/image/y6Ojx9wXMIKxq7GOqy5O31zM.png?f=fotoalbum_large)
En het download pad in Deluge:
:fill(white):strip_exif()/f/image/upaV6FdFWhzAL4Gs9z6DsbFl.png?f=user_large)
De share en folderstructuur (schijf 6 is puur voor de downloads):
:fill(white):strip_exif()/f/image/zAIFVH7IJAfxUe6r4XDYZou3.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/rsZtEHnsVMKmk44aZ65qXPFf.png?f=user_large)
Ik heb in Sonarr een remote download pad toegevoegd. Ik dacht dat ik daarmee aan kon geven waar die de voltooide downloads kan vinden:
/f/image/BGw9eXVjhG9W517HETEenXV3.png?f=fotoalbum_large)
Aan de Sonarr template heb ik ook een pad toegevoegd dat ik "Download path" heb genoemd. Volgens mij zeg ik daarmee tegen Sonarr dat Sonarr ook in die map mag kijken.
/f/image/oflI5ppoINWEh5zQJeiov15u.png?f=fotoalbum_large)
Ergens staat dus iets verkeerd. Ik weet alleen niet wat. Sonarr kan de voltooide downloads niet zien.
Helaas toch weer een topic omdat ik niet snap wat ik verkeerd doe. Maargoed daar is het forum voor en zo leer ik ook.
Ik heb eindelijk mijn array volledig draaiend. Ik heb Sonarr en Deluge als Dockers draaiend.
Nu heb ik het probleem dat Sonarr de downloads van Deluge niet kan vinden met als gevolg dat Deluge alles download en het op de download schijf blijft staan. Handmatige import van een voltooide download werkt ook niet want dan geeft Sonarr aan dat die geen video files kan vinden.
Ik vermoed dat het weer een simpel probleem met mapjes is.
Mijn dockers draaien op een ssd cache van 120gb. Deluge ook maar die heeft de download folder op een eigen schijf staan. Namelijk een oude 1tb WD Black.
Hier wat afbeeldingen van de mapping:
/f/image/y6Ojx9wXMIKxq7GOqy5O31zM.png?f=fotoalbum_large)
En het download pad in Deluge:
:fill(white):strip_exif()/f/image/upaV6FdFWhzAL4Gs9z6DsbFl.png?f=user_large)
De share en folderstructuur (schijf 6 is puur voor de downloads):
:fill(white):strip_exif()/f/image/zAIFVH7IJAfxUe6r4XDYZou3.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/rsZtEHnsVMKmk44aZ65qXPFf.png?f=user_large)
Ik heb in Sonarr een remote download pad toegevoegd. Ik dacht dat ik daarmee aan kon geven waar die de voltooide downloads kan vinden:
/f/image/BGw9eXVjhG9W517HETEenXV3.png?f=fotoalbum_large)
Aan de Sonarr template heb ik ook een pad toegevoegd dat ik "Download path" heb genoemd. Volgens mij zeg ik daarmee tegen Sonarr dat Sonarr ook in die map mag kijken.
/f/image/oflI5ppoINWEh5zQJeiov15u.png?f=fotoalbum_large)
Ergens staat dus iets verkeerd. Ik weet alleen niet wat. Sonarr kan de voltooide downloads niet zien.
[ Voor 9% gewijzigd door workermaster op 24-02-2021 21:12 ]