Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi van Google Wifi valt af en toe weg

Pagina: 1
Acties:

• bardiak
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 20-06 08:47
Ik heb nu al een tijdje een klein thuis netwerkje wat prima draait. Alleen merk ik dat de wifi af en toe even heel kort aan en uit gaat. Dit zie ik op mijn telefoon omdat er dan opeens even 3 tellen 4G staat in plaats van het wifi teken. Ook geeft de Honeywell app bijna elke dag een melding dat de verbinding met Honeywell Lyric T6 even is verbroken. Afgelopen nacht gaf de Nest app zelfs aan dat er langer dan 15 minuten geen verbinding was geweest.

Het netwerk:

Internet – Ziggo Connectbox in bridge modus – Google Wifi Primair Wifi-Punt (begane grond) – Unmanaged SwitchPatch paneel – WCD’s door heel het huis

Op de eerste en tweede verdiepingen heb ik via een WCD per verdieping nog een Google Wifi accespoint aangesloten. In totaal gebruik ik dus 3 Google Wifi punten (incl. primaire punt).

Als DNS heb ik 8.8.8.8 als primair en 8.8.4.4 als secundair
LAN-adres van de router staat op 192.168.86.1 met als subnetmasker 255.255.255.0.
DHCP adresgroep gaat van 192.168.86.20 t/m 192.169.86.250

Graag hoor ik van jullie of jullie hier eventuele problemen zien die opgelost kunnen worden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True