Ik heb nu al een tijdje een klein thuis netwerkje wat prima draait. Alleen merk ik dat de wifi af en toe even heel kort aan en uit gaat. Dit zie ik op mijn telefoon omdat er dan opeens even 3 tellen 4G staat in plaats van het wifi teken. Ook geeft de Honeywell app bijna elke dag een melding dat de verbinding met Honeywell Lyric T6 even is verbroken. Afgelopen nacht gaf de Nest app zelfs aan dat er langer dan 15 minuten geen verbinding was geweest.
Het netwerk:
Internet – Ziggo Connectbox in bridge modus – Google Wifi Primair Wifi-Punt (begane grond) – Unmanaged Switch – Patch paneel – WCD’s door heel het huis
Op de eerste en tweede verdiepingen heb ik via een WCD per verdieping nog een Google Wifi accespoint aangesloten. In totaal gebruik ik dus 3 Google Wifi punten (incl. primaire punt).
Als DNS heb ik 8.8.8.8 als primair en 8.8.4.4 als secundair
LAN-adres van de router staat op 192.168.86.1 met als subnetmasker 255.255.255.0.
DHCP adresgroep gaat van 192.168.86.20 t/m 192.169.86.250
Graag hoor ik van jullie of jullie hier eventuele problemen zien die opgelost kunnen worden.
Het netwerk:
Internet – Ziggo Connectbox in bridge modus – Google Wifi Primair Wifi-Punt (begane grond) – Unmanaged Switch – Patch paneel – WCD’s door heel het huis
Op de eerste en tweede verdiepingen heb ik via een WCD per verdieping nog een Google Wifi accespoint aangesloten. In totaal gebruik ik dus 3 Google Wifi punten (incl. primaire punt).
Als DNS heb ik 8.8.8.8 als primair en 8.8.4.4 als secundair
LAN-adres van de router staat op 192.168.86.1 met als subnetmasker 255.255.255.0.
DHCP adresgroep gaat van 192.168.86.20 t/m 192.169.86.250
Graag hoor ik van jullie of jullie hier eventuele problemen zien die opgelost kunnen worden.