Voor mijn moeder, die een eind van me vandaan woont en die moet bestellen via internet, zoek ik het volgende.
Ik zoek een?
Een soundbar voor op een Philips 32PFL3258H LED TV maar zonder subwoofer (wil ze gewoon niet). Op de TV zit geen SPDIF uitgang, dys dat wordt al wat.
Wat is je budget?
Ik denk tot ong 150-200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze kijkt natuurlijk TV maar ze luistert ook regelmatig radio (radio 5) via haar TV. Dus een beetje prettig geluid zou fijn zijn, maar ja, ze wil geen subwoofer. Ding komt onder de TV te staan, ook graag niet veel langer ivm ruimt
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind bijv dit ; pricewatch: JBL Bar 2.0 All-in-One
Een JBL, die BT dingen klinken ook wel fijn. Maar bij de SB is de bass niet in te stellen, weet ook dus niet hoe hij klinkt
Of deze ; pricewatch: Samsung HW-N400
Zie niet echt negatieve zaken, wel als aansluiting HDMI. Geen idee of dat goed is.
Welke vragen heb je hier nog over?
En dan het liefst ook nog iets dat na instellen klaar is, dus ook automatisch aangaat en weer uit.
Ik zoek een?
Een soundbar voor op een Philips 32PFL3258H LED TV maar zonder subwoofer (wil ze gewoon niet). Op de TV zit geen SPDIF uitgang, dys dat wordt al wat.
Wat is je budget?
Ik denk tot ong 150-200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze kijkt natuurlijk TV maar ze luistert ook regelmatig radio (radio 5) via haar TV. Dus een beetje prettig geluid zou fijn zijn, maar ja, ze wil geen subwoofer. Ding komt onder de TV te staan, ook graag niet veel langer ivm ruimt
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind bijv dit ; pricewatch: JBL Bar 2.0 All-in-One
Een JBL, die BT dingen klinken ook wel fijn. Maar bij de SB is de bass niet in te stellen, weet ook dus niet hoe hij klinkt
Of deze ; pricewatch: Samsung HW-N400
Zie niet echt negatieve zaken, wel als aansluiting HDMI. Geen idee of dat goed is.
Welke vragen heb je hier nog over?
En dan het liefst ook nog iets dat na instellen klaar is, dus ook automatisch aangaat en weer uit.
[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 24-02-2021 14:15 ]