Ik zoek een?
Ik zoek een CPU koeler voor mijn nieuwe systeempje! Deze gaat mijn gloednieuwe 5600x koelen. Ik zat eerst te kijken naar luchtkoeling, echter zie ik bijvoorbeeld bij de betere koelers dat deze bijna allemaal het zicht op mijn RGB RAM stikkies blokkeren. Dit vind ik zonde en is dan ook een afknappertje voor mij. Zie bijvoorbeeld deze foto met de Dark Rock Pro 4:
Om deze reden zit ik dan ook te twijfelen tussen een lucht/waterkoeler. Ik hoop met deze post wat advies te krijgen
Wat is je budget?
Zal het waterkoeling worden dan ben ik bereid om maximaal €130 in te leggen. Voor een luchtkoeler maakt het me niet zoveel uit. Ik wil gewoon een goede koeler waar ik even mee vooruit kan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. bequiet! vind ik echter wel erg fijn altijd. Als een ander product beter is dan maakt mij dit ook niet zoveel uit!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Omdat ik een DeepCool case heb zat ik al te kijken naar waterkoeling van DeepCool. Deze bevatten als het goed is dezelfde fans als degene pre-installed in mijn case.
pricewatch: DeepCool Castle 360EX-RGB
pricewatch: DeepCool Gamer Storm Castle 360RGB V2
Ik zoek een CPU koeler voor mijn nieuwe systeempje! Deze gaat mijn gloednieuwe 5600x koelen. Ik zat eerst te kijken naar luchtkoeling, echter zie ik bijvoorbeeld bij de betere koelers dat deze bijna allemaal het zicht op mijn RGB RAM stikkies blokkeren. Dit vind ik zonde en is dan ook een afknappertje voor mij. Zie bijvoorbeeld deze foto met de Dark Rock Pro 4:
Om deze reden zit ik dan ook te twijfelen tussen een lucht/waterkoeler. Ik hoop met deze post wat advies te krijgen

Wat is je budget?
Zal het waterkoeling worden dan ben ik bereid om maximaal €130 in te leggen. Voor een luchtkoeler maakt het me niet zoveel uit. Ik wil gewoon een goede koeler waar ik even mee vooruit kan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. bequiet! vind ik echter wel erg fijn altijd. Als een ander product beter is dan maakt mij dit ook niet zoveel uit!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,95 | € 369,95 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 164,- | € 164,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | DeepCool Matrexx 70 ADD-RGB 3F | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart | € 177,50 | € 177,50 |
1 | Monitoren | Iiyama ProLite XB2483HSU-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Toetsenborden | Corsair Raptor K30 (Belgisch model) | € 0,- | € 0,- |
1 | Muizen | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 82,28 | € 82,28 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C18D-16GTZRX | € 114,85 | € 114,85 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 110,25 | € 110,25 |
1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,- | € 59,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.172,73 |
Omdat ik een DeepCool case heb zat ik al te kijken naar waterkoeling van DeepCool. Deze bevatten als het goed is dezelfde fans als degene pre-installed in mijn case.
pricewatch: DeepCool Castle 360EX-RGB
pricewatch: DeepCool Gamer Storm Castle 360RGB V2
[Voor 5% gewijzigd door change1001 op 24-02-2021 12:39]