Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

SolarEdge 3500 HD Kan geen wifi meer instellen

Pagina: 1
Acties:

• com2,1ghz
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:02
Hallo,

Vorig maand had ik mijn WIFI thuis aangepast zodat ik 2 netwerken heb waarvan de een op 2.4Ghz en de ander op 5Ghz.
Voorheen zaten beide frequenties op hetzelfde SSID, echter heb ik in de nieuwe situatie de 2.4Ghz een ander naampje gegeven. Hierdoor hadden alle apparaten die geen 5Ghz snapten connectieproblemen, waaronder mijn omvormer.

Nou wordt het weer mooi weer en is het weer leuk om naar de statistieken te kijken en had ik eergisteren even de moeite genomen om de wifi van mijn omvormer te instellen. De omvormer betreft de SolarEdge 3500 HD Wave zonder scherm.

Ik heb de instructies gevolgd waarbij ik de rode schakelaar naar P moest drukken om vervolgens met de mySolarEdge app mee te gaan verbinden. Zo gezegd zo gedaan. Ik zag in de app dat de omvormer niet kon verbinden, dus ik liet hem verbindingen met de 2.4Ghz netwerk.
Dit ging goed. Mijn grafiekjes werden netjes ingevuld tot aan 23 februari.

Gisteren ging ik kijken in de app en viel het me op dat mijn huidig opbrengst op 0W stond terwijl er volop zon was. In de app had ik gekeken naar de omvormer en stond de status op "Limited Power" en bleef hij op ongeveer 12V.
Ik heb de installateur opgebeld en die gaf mij instructies dat ik het pairing proces met de optimizers zou moeten starten door de rode schakelaar 20 seconden in P stand ingedrukt moest houden. De volgende dag zou alles weer moeten werken.

Sinds ik dat pairing gedaan heb, heeft mijn omvormer geen verbinding meer. Nu als ik met de app mijn wifi instellingen wil checken dan zie ik helemaal geen wifi instellingen meer. Terwijl ik note bene met wifi verbonden ben ermee:

Hoe krijg ik mijn wifi instellingen terug?

• com2,1ghz
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:02
Contact opgenomen met SolarEdge Nederland en telefonisch hebben we samen gekeken naar dit probleem.
Blijkbaar hebben ze dit probleem nooit eerder gezien en hebben ze dit intern doorgezet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True