Toon posts:

Laptoppartsless.fr betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 582 views

Vraag

• nootjeee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-03-2021
Hallo,

Ik heb op de website laptopparts4less.frl een mooie clevo NH55DPQ laptop gezien die ik naar eigen wensen kon configureren. Echter twijfel ik heel erg over de betrouwbaarheid van deze website. Op het kamer van koophandel nummer staat ook een andere naam, bergma's bouwmaterialen en op google maps zie je gewoon een huis met veel bouwmaterialen stenen etc. eromheen. Dit is de eerste keer hier op het forum dus excuses als ik dit op de verkeerde plaats post.

Alle reacties

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 17:09

QinX

Shai-Hulud

als de KvK gegevens al niet overeen komen, dan gewoon vermijden als de pest.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• nootjeee
Er staan twee handelsnamen:
laptopparts4less en Bergma's oude bouwmaterialen

Dus het klopt wel enigzins. Heb hier ook over gemaild en kreeg het volgende antwoord:

LaptopParts4Less is een handelsnaam die toegevoegd is in 2011 aan Bergsma's Oude Bouwmaterialen. Kijk ook naar onze positieve reviews op Trustpilot, zie:

https://nl.trustpilot.com/review/laptopparts4less.frl

En we verkopen bijv. ook via Bol.com, zie:

https://www.bol.com/nl/p/...sMpNjw.2_5.6.ProductTitle

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mijn vader heeft toevallig afgelopen december bij laptopparts4less.frl een nieuwe laptop besteld en die is keurig binnen de gestelde levertermijn geheel naar wens geleverd, met nog zelfs een gratis SSD upgrade.
Hij had dus zeker een goede ervaring, maar het is wel gewoon een eenmanszaak.

[Voor 13% gewijzigd door EDIT op 24-02-2021 12:25]

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb er ook ervaring mee, was helaas niet de laptop voor mij maar verder goed ontvangen en hij denkt ook mee met je aanschaf. :)

Let wel op, retourneren kost je geld omdat het een maatwerkproduct is.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 19:02

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Frietsaus schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:35:
Let wel op, retourneren kost je geld omdat het een maatwerkproduct is.
Een computersysteem samenstellen uit standaard componenten is geen maatwerk zoals bedoeld in de uitzonderingen op de bedenktermijn. Zie ACM:
De bedenktijd geldt wel voor bijvoorbeeld:
[...]
computers die u samenstelt of laat samenstellen op verzoek van de consument

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Interessant, ik heb me er destijds niet in verdiept en ben er mee akkoord gegaan omdat ik dacht dat een winkel wel weet wanneer iets wel en niet mag.

Dan hoef je je geen zorgen te maken om retourneren. ;)

• nootjeee
Bedankt allemaal voor de reacties. Heb toch besloten om een laptop te bestellen en tot nu toe is alles heel duidelijk op het gebied van communicatie.

Hoop dat ik blij ben met de laptop deze wordt dinsdag verzonden

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Frietsaus schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:41:
Dan hoef je je geen zorgen te maken om retourneren. ;)
Nou ja, als de winkel, in strijd met de wet, alsnog moeilijk doet is "geen zorgen maken" wellicht wat te rooskleurig :P

En dat een winkel het dus blijkbaar niet zo nauw neemt met het consumentenrecht kan ook domweg een reden zijn om er geen zaken mee te willen doen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Arrived
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 18:02
Top bedrijf. Je word goed op de hoogte gehouden door Frits van LaptopParts4Less.
Hij beantwoorde ook snel vragen die ik had via de mail.

Ik heb de TongFang GK7NR0R - 17.3" FHD 144Hz - nVidia RTX 2060 - AMD Ryzen 7 4800H nog kunnen bestellen gelukkig... :9

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Overigens staat deze winkel zo te zien gewoon in de Shopreviews: https://tweakers.net/shop...opparts4less/shopreviews/

Wat ook de enige juiste plek is voor dit soort informatie. Daarmee kan dit topic wel dicht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee