Toon posts:

Carplay IPhone

Pagina: 1
Acties:

• Maverick03
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-05 08:05
Goedemiddag

Ik. heb een Iphone xr en had een vraag

IK heb een Carplay radio zondag geinstalleerd alles werkte ook de sound effect werkt toen. Daarna ging ik maandag mijn subwoofer installeren en toen ik het ging testen werkte de sound effect nog steeds tijdens Carplay. Op dinsdag ochtend kwam ik in mijn auto en deed mijn iphone aan de radio en opeens deed de sound effect niet meer. Dus dacht eerst er is iets fout en los, maar als ik uit carplay ga en op de radio ga dan werkt alles wel. Weet iemand hoe ik dit kan fixen ben een beetje uit ideeen

• Maverick03

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-06 08:27

Hoite

Goed verhaal

Wat bedoel je met "de sound effect werkt toen"? Is dit een equalizer of iets dergelijks?

Dit klinkt een beetje als dat Carplay bij jou maar twee audiosporen uitzend, voor front L en front R, en niet je achterste speakers + subwoofer?

Hoe filtert je subwoofer het lage geluid eruit? Hoe is het alles aangesloten? Heb je nog meer geinstalleerd? versterkers oid?

edit: gebruik je waze?

[Voor 17% gewijzigd door Hoite op 24-02-2021 09:23]

Lekker kort.

• Maverick03
Dit is equalizer. Dit werkte op zondag en maandag toen we het gingen testen met carplay. Tijdens het testen werkte de subwoofer en mijn achter speakers.

En ja dat klopt het stuurt alleen maar naar front L en front R niet naar achter en subwoofer.

Subwoofer hebben we netjes aangesloten aan de accu en min. Daarna Lopen er kabels naar de radio doe die zijn verbonden met de subwoofer aansluiting.

Ik heb verder niks meer geinstalleerd alleen 1 subwoofer met versterker.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:24
Even heel basic... maar heb je de radio én de telefoon al een keer herstart en het opnieuw geprobeerd? Ik ben enigszins bekend met Carplay en Android auto en de ervaring die ik ermee heb is dat het niet altijd even stabiel werkt wat meestal is opgelost met even een reboot van de telefoon of de radio.

• Maverick03
Ja heb gisteren het stroom van mijn accu eraf gehaald en erop nieuw op gezet en telefoon opnieuw opgestart. Heb ook de Carplay verwijderd van mijn telefoon en op nieuw ingesteld.

En ik wou de radio een reset gegeven maar ben dan bang dat ik de Carplay applicatie kwijt ben.

• Maverick03
@MicGlou Maar heb jij nog ideeen toevallig
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee