Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Synchroniseren lokale folder met een netwerk drive folder.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Seph
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 13:09
Ik zoek een manier om een bepaald pad/folder met een netwerk schijf te synchroniseren. Zodat alle aangepaste bestanden steeds automatisch overgezet worden. Ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest op internet maar ik zou graag nog even hier vragen wat daar het beste voor gebruikt kan worden.

Alle reacties

• DuOnline
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-06 09:15
Volgens mij kun je met FreeFileSync een aardig eind komen. Of deze oplossing voor jou het beste is kun je zelf bepalen

[Voor 23% gewijzigd door DuOnline op 24-02-2021 08:52]

• Seph
FreeFileSync heeft geen duidelijke opensource op GitHub dus ik weet niet hoe veilig deze is.

Heeft iemand ervaring met SyncBackPro?

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:25
Welk besturingssysteem? Dit zit bijvoorbeeld in Windows al als File History.

• Seph
Windows 10 up to date.

Ik zoek geen backup oplossing. Alleen iets om 2 specifieke folders te synchroniseren.

SyncBackPro lijkt bij mij goed te werken, heeft iemand anders misschien ervaring met deze applicatie?

[Voor 125% gewijzigd door Seph op 24-02-2021 09:59]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True