Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dell 130 watt adapter gebruiken op een macbook air 2020 m1?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zwaffie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-02 09:34
Hallo
Ik heb een vraag over de adapter van een dell pc samen met een macbook pro.

Ik heb een thuiswerkplek met een beeldscherm muis en toetsenboard. Deze zijn alle gekoppeld doormiddel van een usbc adapter. Hierop heb ik nu de power adapter van mijn werk aangesloten.
Het gaat om een 130 watt adapter zoals deze:
https://viadennis.nl/orig...coxth9genQs8aAil9EALw_wcB

Nu gebruik ik op die zelfde plek ook mijn macbook air 2020 m1. Hier zat een 30 watt adapter bij.
Mijn vraag is of ik zonder problemen mijn macbook air op de DELL adapter kan aansluiten of is dit niet aan te raden?

Het zou vervelend zijn als ik telkens van adapter moet wisselen.

Beste antwoord (via zwaffie op 24-02-2021 09:34)

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Yup, werkt prima. Ik kan je verder aanraden om een USC-C dock te halen. Hoef je maar een enkel kabeltje om te pluggen en klaar ben je :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

• nescafe
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 00:26
Dat kan prima.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Dat gaat prima, dat is nu net het hele voordeel van USB-C laders :)

Woont in Helsinki

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Yup, werkt prima. Ik kan je verder aanraden om een USC-C dock te halen. Hoef je maar een enkel kabeltje om te pluggen en klaar ben je :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• zwaffie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-02 09:34
The Eagle schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:00:
Thanks ik ga inderdaad gebruik maken van een usb c dock.

• Ascension
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22:55
Als het goed is zal de Macbook gewoon met 30 watt op laden. Kan je ook zien in System Report/Systeeminformatie onder Power/Voeding.

• The Eagle

The Eagle

zwaffie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Thanks ik ga inderdaad gebruik maken van een usb c dock.
Ik heb zelf een Dell D6000 dock. Die worden gevoed met een 130w adapter (ik doe het met een 95w die ik nog had liggen - vindt ie geloof ik niet zo tof). Uitgang van het dock is 65w voor USB-C. Heb het idee dat de meesten dat doen.
Overigens zijn de meeste docks gewoon DisplayLink based, dus dat werkt out of the box met Windows 10.
Als jij die 130w voeding aan je dock hangt is er niks aaan de hand :)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True