als ik wil meedoen met quake en ik start het spel op komt er in dat blauwe schermpje te staan 'could not load openGL blablabla' (ik weet het niet meer precies... maar heeft iemand hiermee ervaringen en wat is de oplossing
Jezus man, geef eens wat meer info! Over je systeem bijvoorbeeld. Hier kunnen we niets mee.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Gelijk dat gescheld/vloek word ik g*dverdomme strontmisselijk van ja? en ik vraag toch naar mensen die dit probleem ook hebben gehad... en die weten vast waar ik het over heb... en dat jij daar niet bij hoort wil nog niet zeggen om gelijk maar beginnen met zijken waardoor je weer een lekker doeloze techpost hebt geplaatst.Op woensdag 15 augustus 2001 00:49 schreef Tachyon het volgende:
Jezus man, geef eens wat meer info! Over je systeem bijvoorbeeld. Hier kunnen we niets mee.
maar goed......
Een PIII 800, 128 mb intern, asus cusl2 MBtje, en een SIS6328
ik heb al een driverupdate gedaan van de videokaart, maar dit mogt niet baten...
nou goed?
Je hebt OpenGL drivers nodig (glsetup.exe), weet zo 1-2-3 niet waar je ze kan downloaden.
www.glsetup.com 
Maar daar heb je niks aan, want jouw videokaart is geen 3D acellerator en dat heb je voor Q3A wel nodig
Maar daar heb je niks aan, want jouw videokaart is geen 3D acellerator en dat heb je voor Q3A wel nodig
Ik heb mijn posting nog maar eens 3x doorgelezen, maar ik kom echt geen gescheld en/of gevloek tegenOp woensdag 15 augustus 2001 00:59 schreef hiphop_4ever het volgende:
[..]
Gelijk dat gescheld/vloek word ik g*dverdomme strontmisselijk van ja? en ik vraag toch naar mensen die dit probleem ook hebben gehad... en die weten vast waar ik het over heb... en dat jij daar niet bij hoort wil nog niet zeggen om gelijk maar beginnen met zijken waardoor je weer een lekker doeloze techpost hebt geplaatst.
maar goed......
Een PIII 800, 128 mb intern, asus cusl2 MBtje, en een SIS6328videokaart
ik heb al een driverupdate gedaan van de videokaart, maar dit mogt niet baten...
nou goed?
ja dat staat dom en het is een logische vraag. Als je gedegen antwoord wil, zal je gedegen vragen moeten stellen.
En lees de thread nog eens en vertel ons dan wie er BEGINT met schelden..
En lees de thread nog eens en vertel ons dan wie er BEGINT met schelden..
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Glsetup doetut toch zoizo niet in win2k?
glsetup wrkt nie tonder win2k, als ik jou was zou ik directX (opnieuw) installeren en anders je schermdrivers, ik heb toen de nieuwste matrox quickdesk gedownload, toen deed ie het, maar nie tmet de turbogl drivers, alleen de gewone.
Hij is weg ge-hiphopt denk ik...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Ik heb mijn videokaart-drivers moeten upgraden want de drivers die bij Win2k zitten zijn vaak oud en ondersteunen lang niet alles (dat idee heb ik tenminste). Andere spellen gingen ineens ook sneller
Lezen is moeilijk.....Op woensdag 15 augustus 2001 01:49 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Ik heb mijn posting nog maar eens 3x doorgelezen, maar ik kom echt geen gescheld en/of gevloek tegenEn in 2e instantie geef je dus wel de benodigde info. Je moet je eigen fouten niet afreageren op anderen. Dat staat zo, eeuuh, dom...
/editJezus man
ik ben nu aan het proberen als het lukt horen jullie het wel
/nog een keer edit
en met de sysspecs heb ik nog geen nuttig woord van jou gezien Tachyon
OK. Als je dat schelden vindt... Dan hoop ik niet dat je ooit echt ruzie met iemand krijgt!Jezus man
Maar heb je alle oplossingen hierboven al geprobeerd? Die SIS is trouwens wel erg brak geloof ik. Als je het al aan de praat krijgt zal het net een dia-show worden. Volgens mij kun je dan nog beter de on-board van de CUSL2 gebruiken. Of heb je er zo een zonder integrated video?
voor zover mijn computerkennis nog up-to-date is IS sys een integrated kaartOp woensdag 15 augustus 2001 16:05 schreef Tachyon het volgende:
[..]
OK. Als je dat schelden vindt... Dan hoop ik niet dat je ooit echt ruzie met iemand krijgt!
Maar heb je alle oplossingen hierboven al geprobeerd? Die SIS is trouwens wel erg brak geloof ik. Als je het al aan de praat krijgt zal het net een dia-show worden. Volgens mij kun je dan nog beter de on-board van de CUSL2 gebruiken. Of heb je er zo een zonder integrated video?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
wooohooo!!! SIS met openGL
lekkure 13 fps fraggen..
heb toch liever een voodoo1 erin zitten dan...
Probleem is toch dat sis chippie....download eerst de nieuwste drivers...werkt dat niet dan heeft het geen fatsoenlijke opengl ondersteuning....
een ander displaycard dan maar?
lekkure 13 fps fraggen..
heb toch liever een voodoo1 erin zitten dan...
Probleem is toch dat sis chippie....download eerst de nieuwste drivers...werkt dat niet dan heeft het geen fatsoenlijke opengl ondersteuning....
een ander displaycard dan maar?
Pagina: 1