Ik heb nu af en toe, als ik de pc lang heb aangehad veel last van dat de pc niet meer wil opstarten als ik hem daarvoor uitzet. Als ik dan 30 min ofzo wacht en de stekker eruit haal, doet ie het meestal wel weer
Zou het kunnen dat m'n voeding (specs, zie sig) automatisch geen stroom meer levert als de pc te warm is (kast wordt ong. 40 graden) of ligt het aan m'n mobo?
Verwijderd
40 graden is niet erg veel. (in ieder geval niet na drie uur lang zware games draaien.)
Het zal wel aan je voeding liggen:
als een van je vrienden even niet oplet, haal je gauw zijn voeding uit z'n pc. en probeert of het probleem daarmee is opgelost, zo ja kijk dan je eigen voeding even goed na. of koop een ander (is niet erg duur)
Het zal wel aan je voeding liggen:
als een van je vrienden even niet oplet, haal je gauw zijn voeding uit z'n pc. en probeert of het probleem daarmee is opgelost, zo ja kijk dan je eigen voeding even goed na. of koop een ander (is niet erg duur)
je sys is 40C ?? enhoe warm is je proc dan??
edit:
en hoe kom je aan zo'n stoere GoT specs gevalletje??? (nog nooit gezien nl)
Proc is nu 72 graden (! ff wat lager dusOp woensdag 15 augustus 2001 02:32 schreef Sabbath het volgende:
je sys is 40C ?? enhoe warm is je proc dan??
edit:
GOT specs kan je gewoon zelf maken van een profile ofzo
72 GRADEN!?!?!? sjeez dan zou mijn toch-al-zo-onstabiele-pc dus echt wel een mega-crash doen. Maaruh... ik zou zeggen zet hem is trug op 1200mhz en kijk hoe hij dan loopt.. als het probleem dan verholpen is ligt het idd aan de temp. en dan zou ik zeggen.... Waterkoeling!!!
edit:
Maar 60graden moet ie toch makkelijk aan kunnen lijkt me.... (hoewel die van mij dat ook niet fijn vind hoor!)
Maar 60graden moet ie toch makkelijk aan kunnen lijkt me.... (hoewel die van mij dat ook niet fijn vind hoor!)
Loopt al 17 uur stabiel win2kOp woensdag 15 augustus 2001 22:16 schreef Sabbath het volgende:
72 GRADEN!?!?!? sjeez dan zou mijn toch-al-zo-onstabiele-pc dus echt wel een mega-crash doen. Maaruh... ik zou zeggen zet hem is trug op 1200mhz en kijk hoe hij dan loopt.. als het probleem dan verholpen is ligt het idd aan de temp. en dan zou ik zeggen.... Waterkoeling!!!
edit:
hmmm.. kweet niet wanneer je achter je pc zit??? tis erg warm nu he.. en als je pc in de zon staat?!?
Verwijderd
ik heb zelfde problemen gehad.
ze zijden hier op tweakers ook van alles maar toen ik mijn mobo naar de winkel stuurde voor de garantie bleek het dus dat mijn mobo gewoon naar de klote was.
ik heb toen zonder problemen een nieuwe gehad.
echt proberen.
ze zijden hier op tweakers ook van alles maar toen ik mijn mobo naar de winkel stuurde voor de garantie bleek het dus dat mijn mobo gewoon naar de klote was.
ik heb toen zonder problemen een nieuwe gehad.
echt proberen.
Je moet ook hoofdletter P doenOp donderdag 16 augustus 2001 13:08 schreef janwillem2000 het volgende:
edit:
damn mijn smiles doen het ook nooit
MAar net had ik het weer -> stop de stekker opnieuw in het stopcontact -> doet het weer
Missschien omdat dan je voeding ff geen stroom meer heeft gehadOp donderdag 16 augustus 2001 18:13 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Je moet ook hoofdletter P doen
MAar net had ik het weer -> stop de stekker opnieuw in het stopcontact -> doet het weer
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Net had ik het dus weer, deed de halve dag ut nie, stop hem in het andere stopcontact -> werkt weer, doe hem weer uit, stop hem in de oude -> doet het weer nie -> stop hem weer in degene waar die het net wel in deed, doet ie het weer niet
Trekt me voeding m'n systeem niet ofzow
Denken jullie dat ie kapot is ? anders ga ik van het weekend terug om hem om te wisselen
Heb het denk ik al gevonden: Eerst voeding helemaal los gezet, deed het perfect, dan 1 voor 1 alles aansluiten, op een gegeven moment wou die niet meer opstarten, dus heb ik er 1 fan afgehaald en nu doet alles het weer, zou de voeding dan niet genoeg vermogen hebben
Pagina: 1