Deze functie gebruik ik zelden of nooit, maar ooit kopieerde ik een paar foto's van m'n smartphone naar de PC. Deze zijn te zien via de Windows 10 app "Jouw telefoon" en die foto's wil ik verwijderen. Echter dat lukt niet. ik krijg de melding dat ik de telefoon d.m.v. wifi moet verbinden met de PC, maar deze PC heeft geen wifi aan boord. Wel kan een verbinding tot stand worden gebracht via een USB kabeltje, en daarmee verschijnen er een hele serie thumbnails van eerder verwijderde foto's op de smartphone, maar voor deze foto's op de PC biedt dit geen soelaas.
Maar hoe ik ook zoek, ik kan de locatie waar ze staan ook niet vinden. Mijn gedachte was dat het misschien op een cloud zou kunnen staan, maar dat is uitgesloten doordat ik de internetverbinding tijdelijk uitschakelde. Ze moeten dus wel terdege ergens op de PC staan. Maar waar?
Ik heb gewoon Windows 10, zonder verdere relevante software.
Kortom, wie kan me de verlossende tip geven? Het zal denk ik een default locatie zijn.
Maar hoe ik ook zoek, ik kan de locatie waar ze staan ook niet vinden. Mijn gedachte was dat het misschien op een cloud zou kunnen staan, maar dat is uitgesloten doordat ik de internetverbinding tijdelijk uitschakelde. Ze moeten dus wel terdege ergens op de PC staan. Maar waar?
Ik heb gewoon Windows 10, zonder verdere relevante software.
Kortom, wie kan me de verlossende tip geven? Het zal denk ik een default locatie zijn.