Verwijdering Samsung Notes App verwijdert alle Notities

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanhaze
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-03-2021
Samsung Galaxy S10.
Sync met Samsung Cloud staat niet aan.

Na verwijderen van meerdere Samsung Notes apps op mijn phone zijn ook al mijn Samsung Notes notities verdwenen van mijn phone. :-(
Is dit normaal ?!
Ik kreeg geeneens een melding dat al mijn Samsung notes zouden worden verwijderd,

Is er een mogelijkheid om mijn Samsung Notes notities terug te krijgen op mijn phone ?

TIA !
R.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ben bang dat je je notities kwijt bent als je cloud sync uit hebt staan.

Toen je de app hebt verwijderd zijn de gegevens van de app ook verwijderd, want deze stonden dan op het toestel zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door Gismo1979 op 23-02-2021 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 20:02
Wat bedoel je met 'meerdere Samsung Notes apps verwijderen'?

En verder, zoals ik het nu lees, heb je Samsung Notes verwijderd, en ben je nu verbaasd dat Samsung Notes verdwenen zijn, maar dat is toch logisch? Als je een papiertje weggooit, dan zal hetgeen wat je op dat papiertje hebt geschreven ook weg zijn...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanhaze
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-03-2021
Dankjewel voor je hulp !

Op de 1 of andere manier stond ineens de Samsung Notes app meerdere malen op mijn phone.
Ik wilde 1 exemplaar behouden maar had per ongeluk ze allemaal verwijderd.

Het zal best logisch zijn dat met het verwijderen van de Samsung Notes app ook de Notes worden verwijderd, maar logisch en netjes vind ik ook dat je dan wel een melding krijgt dat de Notes ook zullen worden verwijderd en die kreeg ik niet.
Just my 0.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Als je vooraf deugdelijke backup van iets schijnbaar belangrijks had geregeld, had je achteraf niet hoeven klagen over je eigen dommigheid.