nieuwe CPU? zou het lukken....

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
yo! zoals al eerder gezegd, heb ik mn core een HEEL KLEIN BEETJE maar gemold. WERKT NOG perfect, maar denk zelf dat de preformance een beetje minder is :(

daarom heb ik een mailtje gestuurd naar de winken waar ik hem gekocht heb ((bora computer in DLD)

hoch! ich habe ein Problem, wenig wann, das, ich eine CPU AMD Athlon ThunderBird 1,2Ghz (266Mhz vor) an Ihrem Speicher gekauft habe. Aber während des Wiedereinbaus meiner Kühlvorrichtung, habe ich beachtet, daß es ein kleines Stück meines Kernes gab, der von gebrochen war. AMD ersetzt den ' gebrochenen Kern PCUz ', wie auf der AMD-Site gesagt. Meine Frage ist, wenn ich ein Neues erhalten kann, weg vom Kurs, den ich noch die Kreditnote erhalten habe. ich muß aus Holland kommen gefalle so Antwort so bald wie möglich. Dank

het is wel een beetje in gebrekkig DLD maar dat maakt nie, nu komt het leuke, toen ik deze CPU kocht kostte hij EVEN veel als een 1,3 NU kost! zou ik met deze sceme ook nog op CPU vooruit gaan? }:O

greetz

Verwijderd

Ik hoop dat die Duitsers jou even hard in je reet naaien, als jij bij hun probeert te doen :r

Viel Gluck.

Verwijderd

Ik weet haast zeker van niet. Je moet blij zijn dat die het nog doed langzamaer lopen zal die niet doen ze doen het wel of niet.

Niet persoonlijk bedoelt maar hoop het niet dat, dat je lukt, ieder ander moet wel voor zulke gevallen betalen en jij probeert er nog beter van te worden.

• OGangstah
wat zijn we weer aardig he..ongesteld of zo?

wat zijn jullie allemaal 'braaf' ik probeer er gewoon het beste van te maken...

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Je komt lekker betrouwbaar over! :r

Oh ja joh!!!

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Als je hier zou zetten ik probeer 20 miljoen aan diamanten te stelen zou ik je ook een LUL vinden hoor! :r

Oh ja joh!!!

• OGangstah
why nie?

is een beetje middeleeuws (aka babelfisj duits) maar verder...

• OGangstah
ga toch ook niet zeiken over jou! misschien ben jij nog wel een grotere eikel... maar jullie denken dus niet dat het gaat lukken...

Verwijderd

Ik gaf je ook info en een persoonlijk mening over dit soort praktijken die in het algemeen voor zulke zaken geld, voor mij. Maar luister maar niet meer naar mij ik ben een ongestelde man uit de middel eeuwen.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Denk niet dat je een 1,3 Ghz krijgt die geven ze pas als ze geen 1,2 meer hebben denk ik. Hun zijn natuurlijk goedkoper uit als ze die 1,2 geven.

Verwijderd

Wat mij betreft schieten de Nazi's je af :r

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Op woensdag 15 augustus 2001 00:53 schreef OGangstah het volgende:
ga toch ook niet zeiken over jou! misschien ben jij nog wel een grotere eikel... maar jullie denken dus niet dat het gaat lukken...
Ik ben ook een grotere eikel!!
Alleen ik laat het niet zo duidelijk zien!

Oh ja joh!!!

• OGangstah
HOUD JE BEK! anders haal ik muyterz erbij niet WG?

en ga toch op je ATARI spelen... ben je ook stil, en nu weet ik zeker dat je in ieder geval een GROTERE ZEIKERD BEN!

Verwijderd

En man, wat doe je moeilijk voor 300 piek

Verwijderd

Dit soort praktijken leiden er nu juist toe dat winkeliers zo wantrouwig zijn tegenover klanten die met kapotte spullen aankomen (zijn hier op het GOT al de nodige draadjes over geweest). Mannetjes zoals jij verpesten het voor de normale klanten :(

Slotje graag

• raw meat
  • Niet online

raw meat

help help

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Sluit die topic maar en geef die randdebiel een tempban van 2 dagen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 15 augustus 2001 00:55 schreef TweakGuy het volgende:
Wat mij betreft schieten de Nazi's je af :r
Jij hebt een waarschuwing te pakken voor flamen, en ik vind dat de topicstarter maar 's moet nadenken of ie het zelf wel beschaafd vind wat ie die winkel probeert te flikken. In ieder geval gaat deze op slot.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.