Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp gezocht! RGB verlichting werkt gedeeltelijk niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Jorrz
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 25-03 08:53
Hallo. Mijn excuus als ik dit op de verkeerde plek heb geplaatst.

Ik heb 2 weken terug mijn nieuwe game PC ontvangen. Ik ben nieuw in PC gaming en heb er dus niet veel verstand van. Ik heb deze dus laten assembleren bij een bekende webshop.

Mijn PC deed het goed, tot afgelopen zondag. Hieronder wat er is gebeurd;

Zondagochtend deed alles het nog naar behoren. Ik heb de PC uitgezet en later die dag weer aangezet.
Toen viel mij op dat de RGB verlichting van mijn 2 bovenste case fans niet meer werkt en dat de RGB verlichting op mijn MasterCooler ML360R waterkoeler het niet meer doet. (op de pomp zelf niet, en in de fans niet) Ze functioneren verder wel nog, alleen de verlichting die er ineens (na 2 weken al) mee ophoudt.

Maandag (gister) deed ik mijn PC aan, verlichting doet het nog steeds niet. De betreffende webshop gebeld en met hun hulp wat kabeltjes nagelopen, deze zaten er allemaal gewoon nog goed in. Dat is het probleem dus niet. Ook in de AURA software wat dingen geprobeerd, daarmee kreeg ik het ook niet aan de praat.
Maandagmiddag gingen in mijn 2 bovenste fans ineens op elke fan 1 lampje aan in de kleur oranje(was niet zo ingesteld) en dus ook niet de hele fan, maar 1 lampje.