Ik heb net een PIII 600 bij Paradigit gekocht om die op mijn Abit BX6 2.0 mobo te prikken. Het mobo kan max een PIII 700 aan dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik krijg het ding (met de nieuwste bios, versie QR) maar maximaal op 450MHz te draaien. Waarschijnlijk is de multiplier gelocked op 4,5 en kan mijn mobo (of een andere onderdeel) geen 133 Mhz aan. Het Abit mobo zou tot 150+MHz moeten kunnen dus ik denk dat het mijn TNT 1 kaartje is dat het probleem vormt.
Het rare is dat ik bij iedere snelheid (al is het 4 * 66 = 266, het defeault minimum) een processor foutmelding krijg.
Morgen ga ik Paradigit bellen, kijken of zij wat weten. Verder heb ik al het hele tweakers forum uitgekamt alsmede de Asus en Intel sites, alles zonder resultaat.
Heeft iemand ook een Abit BX6 2.0 met een PIII en werkt ie wel? Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Het rare is dat ik bij iedere snelheid (al is het 4 * 66 = 266, het defeault minimum) een processor foutmelding krijg.
Morgen ga ik Paradigit bellen, kijken of zij wat weten. Verder heb ik al het hele tweakers forum uitgekamt alsmede de Asus en Intel sites, alles zonder resultaat.
Heeft iemand ook een Abit BX6 2.0 met een PIII en werkt ie wel? Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?