Office 2010 waar te downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
Mijn vraag
Office 2010 is niet meer te downloaden bij Microsoft. Is er iemand die hier nog een kopie van heeft en die met mij kan delen? Ik heb zelf gewoon een product key, maar de download link hierbij werkt niet meer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Online zoeken. Alle officiele sites linken naar office 365. En alle andere sites hebben dode links of weet ik niet of die te vertrouwen zijn (met .exe bestanden pas ik hier altijd extra goed op natuurlijk).

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:52

Grvy

Bot

Dat komt omdat MS sinds October 2020 de stekker uit Office 2010 getrokken heeft.

Lijkt mij dus geen slim plan.
October 13, 2020
Support for Office 2010 ended on October 13, 2020 and there will be no extension and no extended security updates. All of your Office 2010 apps will continue to function.
Geen security updates? hard pass. :P

[ Voor 52% gewijzigd door Grvy op 23-02-2021 17:31 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:37
abc874 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:28:
Mijn vraag
Office 2010 is niet meer te downloaden bij Microsoft. Is er iemand die hier nog een kopie van heeft en die met mij kan delen? Ik heb zelf gewoon een product key, maar de download link hierbij werkt niet meer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Online zoeken. Alle officiele sites linken naar office 365. En alle andere sites hebben dode links of weet ik niet of die te vertrouwen zijn (met .exe bestanden pas ik hier altijd extra goed op natuurlijk).
Eens met @Grvy dat je eigenlijk geen Office 2010 meer moet willen draaien maar de Microsoft Windows en Office ISO download tool van Heidoc lijkt hem nog wel te hebben https://www.heidoc.net/jo...iso-download-tool?start=6

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
HKLM_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:47:
[...]

Eens met @Grvy dat je eigenlijk geen Office 2010 meer moet willen draaien maar de Microsoft Windows en Office ISO download tool van Heidoc lijkt hem nog wel te hebben https://www.heidoc.net/jo...iso-download-tool?start=6
Helaas werkt dit niet. Ik kan de tool downloaden maar als ik office 2010 selecteer krijg ik een foutmelding die zegt dat het niet beschikbaar is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:35
Ik heb thuis nog wel een ISO van Office 2010 op mijn PC staan geloof ik. Ik kan vanavond checken of dit ook daadwerkelijk zo is. Mocht je hem willen hebben dan DM mij even, stuur ik je een link om de ISO te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:45
Office 2010 werkt nog prima
Hier staat een overzicht van de (NL) Office 2010 installatiebestanden (geen links!)
Gewoon even de juiste bestandsnaam zoeken, afhankelijk welke Office licentie die je gebruikt.
https://files.surfhost.nl/office.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:35
.

[ Voor 99% gewijzigd door Vinny1994 op 17-03-2021 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:16

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik snap de bezwaren van het gebruik van dergelijke oude software, maar ik hik toch wel aan tegen een office 365 abonnement of vrij dure Office 2019 aanschaf die ook niet heel veel jaar meegaat. Het gaat namelijk om incidenteel prive gebruik.
Tegelijk ben ik ook nog niet zover om op alternatieven over te stappen ;).

Ik beschik over een licentie van Office Professional Plus, maar heb helaas geen installatiebestand meer. Zijn er nog veilige bronnen waar ik deze vandaan kan halen?

[ Voor 5% gewijzigd door bartvl op 31-03-2021 14:20 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:11
Als het echt incidenteel gebruik is kan je dan niet beter overstappen naar openoffice?
Heb zelf een abonnement op office voor 99 euro per jaar en kan het op 5 computers draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Of google docs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24
Mocht je aan onderwijs gelieerd zijn, dan kan je office voor een paar euro kopen vaak (mocht je toch die kant op gaan uiteindelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
bartvl schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:14:

Ik beschik over een licentie van Office Professional Plus, maar heb helaas geen installatiebestand meer. Zijn er nog veilige bronnen waar ik deze vandaan kan halen?
Via deze link als je een geldige licentie hebt?! Staat wel 365 , maar is ook voor Office 2019

https://setup.office.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:16

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

NoahAmber schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:36:
[...]

Via deze link als je een geldige licentie hebt?! Staat wel 365 , maar is ook voor Office 2019

https://setup.office.com/
In mijn reactie kwam het misschien niet duidelijk naar voren, maar ik doelde op een licentie van Office 2010 😄. Ik heb inmiddels een via een DM een link ontvangen, ik zal die dan ook niet openbaar delen. Op korte termijn dus voor mij opgelost. Maar ik zal ook eens gaan kijken naar OpenOffice/ LibreOffice als vervanging.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 21:23

sus

is druk :+

D-dark schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:59:
Als het echt incidenteel gebruik is kan je dan niet beter overstappen naar openoffice?
Heb zelf een abonnement op office voor 99 euro per jaar en kan het op 5 computers draaien.
En je kan nog 5 anderen uitnodigen die het ook op 5 pc’s kunnen zetten en dus ook 6x 1TB Onedrive. 30 installaties aan 99,- per jaar was hier in de familie een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 14:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiny Norman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09-2024
The_Doman schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:57:
Office 2010 werkt nog prima
Hier staat een overzicht van de (NL) Office 2010 installatiebestanden (geen links!)
Gewoon even de juiste bestandsnaam zoeken, afhankelijk welke Office licentie die je gebruikt.
https://files.surfhost.nl/office.html
Jammer, die pagina is er nog wel, maar de bestanden niet meer. :(
Ik zit met hetzelfde probleem en dacht de bestaande licentie te hergebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Spiny Norman op 09-03-2023 14:37 ]

This is not a signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:03

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De tool welke @HKLM_ al gepost had, werkt ook niet?

Of moet je een VL versie hebben? Die kun je van de Microsoft portal downloaden, omdat jij of je werkgever er voor betaald heeft.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiny Norman
PD2JK schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:41:
De tool welke @HKLM_ al gepost had, werkt ook niet?

Of moet je een VL versie hebben? Die kun je van de Microsoft portal downloaden, omdat jij of je werkgever er voor betaald heeft.
Nee, helaas. (Iemand anders had hetzelfde reeds geconstateerd.) Hoewel ik voor een Japanse versie nog één scherm verder kwam voordat ook dat ophield. :)

This is not a signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
Dat ISO download tool werkt inderdaad niet meer voor Office 2010 want Microsoft heeft de betreffende ISO links verwijderd.
Jammer, die pagina is er nog wel, maar de bestanden niet meer. :(
Ik zit met hetzelfde probleem en dacht de bestaande licentie te hergebruiken.
De links op die pagina werkten al lange tijd niet meer, maar je kan nog wel zoeken naar de genoemde bestandsnamen.
Ook kan je hier even kijken?
Internet Archive: Office 2010

Laat maar weten of het lukt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiny Norman
The_Doman schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:57:
Dat ISO download tool werkt inderdaad niet meer voor Office 2010 want Microsoft heeft de betreffende ISO links verwijderd.

[...]

De links op die pagina werkten al lange tijd niet meer, maar je kan nog wel zoeken naar de genoemde bestandsnamen.
Ook kan je hier even kijken?
Internet Archive: Office 2010

Laat maar weten of het lukt. ;)
Nooit aan gedacht om daar te kijken, maar idd., er staan er vrij veel daarzo! :)

This is not a signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
Dit komt misschien ook nog wel van pas als je de gedownloade Office updates offline wil bewaren voor een latere herinstallatie:
SupportIsHere: How to download Microsoft Office 2010/2013/2016 Updates the Easy Way *UPDATED*

Werkt ook nog met Office 2007
Pagina: 1