Vraag

• andreict
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-09 13:41

andreict

hardware MAN...

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een PS4 met drie accounts. Op account 1 is altijd een plus abonnement afgesloten geweest. De gratis en gekochte games met dit account konden ook altijd door account2 en account3 gespeeld worden. Nu is het idee om account 2 een plus abonnement af te sluiten en die van account1 te stoppen.

Kunnen de gekochte games van account1 nu nog gespeeld worden, omdat account2 nu een plus abonnement heeft?

Relevante software en hardware die ik gebruik
PS4 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de PS app of account beheer kwam ik er niet uit. Ook google gaf geen uitweg, daar vond ik alleen hoe je games of games nou net niet kan overzetten van accounts.

Kik Uhm Goan!!!

Alle reacties

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:32
Lijkt me niet. Maar waarom zou je dat willen? Zit account 2 op een goedkopere regio toevallig? :P

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• andreict

andreict

hardware MAN...

Topicstarter
Catch22 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:17:
Lijkt me niet. Maar waarom zou je dat willen? Zit account 2 op een goedkopere regio toevallig? :P
nee dit is het account van mijn zoontje.(maar niet psn technisch) dan krijgt hij blijbaar v-bucks en nu zou ik die krijgen.

Kik Uhm Goan!!!

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 26-09 19:59
Gekochte games ga je wel kunnen spelen, ps plus games niet want je hebt geen plus meer op het desbetreffende account, al je games zitten achter de paywall.

GiTS

• andreict

andreict

hardware MAN...

Topicstarter
reaL_G schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:29:
Gekochte games ga je wel kunnen spelen, ps plus games niet want je hebt geen plus meer op het desbetreffende account, al je games zitten achter de paywall.
Ook gekochte games uit de store? dus niet met bluray zeg maar!

Kik Uhm Goan!!!

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:49

DarkSide

theres no place like ::1

De games die op je PS staan, zijn voor iedereen te spelen die op die PS inloggen.

Alleen "gekochte" games in de Plus zijn gekoppeld aan het account.
Stop je je abbo, kan je niet meer die games spelen.
Start je je abbo, heb je weer toegang. (mits je abbo dus aan zelfde account gekoppeld is).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 26-09 19:59
Games die je koopt met geld uit de store, en dus ook games die je met geld en extra psplus korting gekocht hebt blijven van jouw.
De gratis maandelijkse dus niet.

Je moet wel ff chekken welk acount dan primair moet zijn op de ps4.

GiTS

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee