Vraag

• Sarah77
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-03-2021
Wat betekent Apparaat gekoppeld op mijn man zijn mobiel? En gelijk vind ik melding voor app beheer.
Is dit een ander mobiel?
Of nummer?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik zijn zijn Google account.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
...

Beste antwoord (via Sarah77 op 24-02-2021 10:26)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Sarah77 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:37:
Hij zegt bewijs het maar.
Dus dat probeer ik .
Maar hoe moet ik gps uitleggen en bewijzen?
Haha dat is bijna net als een telefoon connectie uitleggen. Ik ben geen A.G. Bell.
Nou is tweakers niet echt de plaats voor relatie-advies, maar technisch gesproken hoef jij niets te bewijzen.
Als jij je echtgenoot niet meer vertrouwt, moet je hem er uit schoppen. De rechter gaat dan beslissen waar je zoon terechtkomt. Zoek alvast een goede advocaat

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Alle reacties

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apparaat gekoppeld betekent dat die mobiel is gekoppeld aan het Google account. Daarmee kan je bv makkelijk via de website apps installeren, beheer bij evt diefstal.

Je kan zien welke apparaten er allemaal gekoppeld zijn via je google account
https://myaccount.google.com/device-activity

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52
Knip, dit voegt niks toe.

[Voor 86% gewijzigd door 13art op 23-02-2021 20:08]

The devil is in the details.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je de vragen in de topicstart ook invullen? Deze zijn niet optioneel, we verwachten dat je iets meer eigen initiatief in je topicstart laat zien, daarmee kunnen we je ook beter helpen. Probeer ook eerst even te zoeken naar relevante informatie, en als je er dan niet uitkomt, zet dan hier even neer wat je precies hebt gevonden en waar je niet uit komt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nav je bericht in het andere topic: misschien heel stom hoor, maar waarom vraag je niet aan je partner hoe het zit !? Blijkbaar bespioneer je hem omdat je hem niet vertrouwt. Misschien wordt het na een jaar tijd om hem te confronteren met je bevindingen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:16
Sarah77 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:05:
Wat betekent Apparaat gekoppeld op mijn man zijn mobiel?
Waar zie je deze melding?

Het zou een gekoppeld apparaat via bluetooth kunnen zijn, bijvoorbeeld draadloze oordopjes.
Maar zonder extra informatie, een screenshot of foto blijft het onduidelijk.

• Sarah77
Ja oké ik doe alles nou op ee mobiel en het is allemaal niet handig.
Dat over Google account gebeurd ook snachts terwijl zogenaamd niemand wakker is.
En al een jaar discussiëren we hier over.
Ik wil scheiden en hij zegt bewijs het maar en dat hij neemt ons zoon gaat nemen.
pven schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 20:53:
Nav je bericht in het andere topic: misschien heel stom hoor, maar waarom vraag je niet aan je partner hoe het zit !? Blijkbaar bespioneer je hem omdat je hem niet vertrouwt. Misschien wordt het na een jaar tijd om hem te confronteren met je bevindingen.

• Sarah77

• Croga
  • Laatst online: 14:22

Croga

The Unreasonable Man

Sarah77 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:24:
Ja oké ik doe alles nou op ee mobiel en het is allemaal niet handig.
Dat over Google account gebeurd ook snachts terwijl zogenaamd niemand wakker is.
En al een jaar discussiëren we hier over.
Ik wil scheiden en hij zegt bewijs het maar en dat hij neemt ons zoon gaat nemen.
[...]
Als het al zo diep mis zit in je relatie, wat verwacht je dan dat er opgelost gaat worden met een antwoord op een technsiche vraag?
En daar aan gekoppeld: Waarom denk je dat het acceptabel is om onbegrip van een technisch iets te gebruiken om je relatie mee kapot te maken?

Dit heeft helemaal niets te maken met google accounts of gekoppelde apparaten en alles met een serieus disfunctionele relatie.

• Sarah77
Dus dat probeer ik .
Haha dat is bijna net als een telefoon connectie uitleggen. Ik ben geen A.G. Bell.

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-05 08:45
Dan zou ik het niet zoeken bij de 'gekoppelde apparaten' in de Play store. Dit zegt namelijk helemaal niets over de locatie. Dit zegt alleen dat het apparaat gekoppeld is met de Play store, deze koppeling heb je nodig om apps te downloaden of te updaten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Sarah77 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:37:
Dus dat probeer ik .
Nou is tweakers niet echt de plaats voor relatie-advies, maar technisch gesproken hoef jij niets te bewijzen.
Als jij je echtgenoot niet meer vertrouwt, moet je hem er uit schoppen. De rechter gaat dan beslissen waar je zoon terechtkomt. Zoek alvast een goede advocaat

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Sarah77
_/-\o_

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:55

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Antwoord is gegeven en gezien het risico van off topic gaan, gooi ik hem nu dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee