Toon posts:

Advies voor docking station Windows/Mac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Alonzozo
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12-09 09:55
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een geschikt docking station voor thuis om mijn werklaptop (Windows) en privé laptop (Mac) op aan te kunnen sluiten. Ik kom er moeilijk uit via de online winkels met de aanwezige filtering, dus om zeker te worden van mijn aankoop vraag ik jullie graag om hulp.

Ik zoek een?
Docking station waar ik mijn Macbook of Windows laptop op kan aansluiten.
Windows laptop: HP Probook 560 G5 (7KN12EA#ABH pricewatch: HP ProBook 650 G5 7KN12EA )
Macbook: Macbook Pro (Retina, 13-inch, early 2015 - pricewatch: Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 256GB)

Wat is je budget?
200-300?.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Moet wel degelijk zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil graag een docking station kopen waar ik mijn privé laptop (Macbook) en mijn werklaptop (Windows) op kan aansluiten. Ik heb momenteel twee monitoren die ik beide tegenlijk wil kunnen gebruiken:
Philips 245E - 2560x1440 pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart
LG E2350 pricewatch: LG E2350V Zwart

Daarnaast wil ik graag een muis/toetsenbord/internetkabel/aux kunnen aansluiten. Een paar extra USB poorten zou ook fijn zijn. Indien mogelijk wil ik dat het docking station ervoor zorgt dat de laptop wordt opgeladen en dus niet aan een extra stroomkabel moet. In de toekomst ga ik wellicht voor een nieuwe macbook dus de docking station die ik wil gaan aanschaffen moet daar ook compatible voor zijn. Mijn huidige LG monitor zal ook ooit nog vervangen worden voor een nieuwe monitor. M.a.w. het docking station moet redelijk toekomstbestendig zijn.

Heel wat eisen heb. Ik hoor graag of dit mogelijk is of dat ik teveel eisen stel. Bedankt alvast voor jullie tijd!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee