Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 16:27
Ik heb een plaatsingsvraag. De WZW kant van mijn dak is op zich een mooie plek voor wat panelen. Echter, ik heb aan die kant al een serre, over de hele breedte. Een aanbieder die ik sprak vertelde me dat er, wegens plaatsen stellage, de bovenruiten van de serre er tijdelijk uit moeten. Dit kost natuurlijk extra. Iemand anders die hier ervaring mee heeft ?

De tweede vraag is over het schoonmaken van de goot. Mijn mannetje komt nu altijd vanaf de andere zijde van het dak de kam over, wegens de serre. Dat gaat verder prima, maar mocht ik er panelen hebben liggen, dan kan hij er denk ik niet meer zo bij. Met een ladder over de serre is niet mogelijk, daar is de serre te diep voor. Heeft iemand iets dergelijk en er evt een oplossing voor? Paneelaanbieders komen niet verder dan 'is geen probleem'.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:55
Een foto zou natuurlijk erg helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:45
Bij mijn achteroverburen zijn ze bij het plaatsen van de panelen, via de buren (naast gelegen huis) omhoog gegaan en daarna een stukje zijwaarts.. Anders kan altijd een kraan of verreiker gebruikt worden.

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 23-02-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fy29Cqsj7vODplG5Lei_33za7GQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/n0aRKsIpo4sBZr4Dtg7pb0My.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSAzbeRKXcQevZx9uw9xzizPYc4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nK5DzOKfJ9pQRvCJLM9nDRs4.png?f=fotoalbum_tile

Schets ook goed? Zijaanzicht en bovenaanzicht. Er staat een garage geschakeld naast het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08:21
Kun je niet aan de zijkant dat dak opgaan, voor je garage...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nee, daar zit nog een verdieping kwa hoogte tussen, en een trap neerzetten op een schuin dak lijkt me geen goed idee.

Hopeloze situatie?

Pagina: 1